Gå til innhold

Er ikke denne oppførselen helt retard?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En dag gikk jeg bortover veien. Da står det en gjeng med noen menn (Eh, gutter) rundt en sving jeg rundet. Så sier en: Hei. Hvor skal du? Du, er du og kameraten min kjærester? Jeg svarte ganske kort nei. Syns spm var helt tilbakestående. Det er vi nok ikke. Dagen etter snakker han til meg igjen. At det går ann?!? Så masete. Også sier han: du jeg skal den veien du skal. Jeg betaler bussbilletten for deg. Jeg tenker: har han sett feil eller er denne personen rett og slett retard? Må jo være det for å si sånt til fremmede. Kunne aldri falt meg inn å gå etter fremmede og tvinge dem til å ta bussen med dem liksom. Etter en stund snakker han til meg og sier navnet mitt som at vi kjenner hverandre. 

Jeg begynner da å gå en annen vei siden han ene sto der og ropte til slutt hver dag etter meg/folk.

Er ikke sånn oppførsel helt evneveikt? 

Anonymkode: 8c736...225

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dump han

Anonymkode: 0656d...6c8

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dump han

Anonymkode: 0656d...6c8

Hm.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sånn oppførsel helt evneveikt? 

Jo, det er snål oppførsel, men det er også fordi vi i Norge ikke har kultur til å prate med fremmede folk på gata. Noe jeg syntes er helt ok.

Det kommer selvsagt an på hvordan man starter en samtale og hvor man står hen. Små prat etc ved bussen er ok osv. Hans oppførsel føles påtrengende.

Forresten, han vil bare bli kjent med deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ardenus skrev:

Jo, det er snål oppførsel, men det er også fordi vi i Norge ikke har kultur til å prate med fremmede folk på gata. Noe jeg syntes er helt ok.

Det kommer selvsagt an på hvordan man starter en samtale og hvor man står hen. Små prat etc ved bussen er ok osv. Hans oppførsel føles påtrengende.

Forresten, han vil bare bli kjent med deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil.

Thanks and amen. Nei takk jeg står over når noen er sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...