AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Hei ! Jeg vet at trolig må jeg stille dette til vedkomne og at dere her inne ikke kan lese hans tanker. Kort oppsummert så fikk jeg match med en type på tinder og vi har nå kommunikasjon via Snap. Skal møtes torsdag eller fredag - det er avtalt. Det blir en av de dagene han ikke jobber sent. Vi har kommunisert en god stund på Snap nå, har ikke snakket på Tinder på lenge. Jeg har skjult meg på Tinder selv, men ikke fjernet noen matcher. Nå oppdaget jeg at denne mannen har enten fjernet vår match, slettet eller skjult sin profil. Går det an å sette profilen på pause, og vil matchene da forsvinne? Noen som vet? Jeg lurer også på om jeg bør spørre hvorfor han har fjernet matchen vår ? Men, da røper jo jeg at jeg var innom selv. Er det kanskje vanlig å fjerne matcher når man har etablert kontakt på en annen kanal ? Jeg er nokså ny på Tinder, så det blir gjerne litt basale spørsmål. Anonymkode: 73260...b21
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Det mest sannsynlige er at han har fjernet matchen med deg fordi han ikke ønsker at du skal kunne se om han oppdaterer profilen sin med nye bilder eller ny tekst i bioen. Ville ikke tenkt noe over det, og heller ikke spurt han om det. Dere har ikke engang møttes enda. Anonymkode: e2a92...a85
McMary Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Jeg tror ikke man kan skjule profilen sin for matchene sine, bare fjerne synlighet for nye. Jeg tenker at enten er det som i svaret over, eller at han faktisk har slettet Tinder. Har han gitt inntrykk av at han var lei av Tinder når dere har skrevet sammen? Jeg syns du fint kan spørre jeg da. Det er ikke rart å fortsette å chatte med andre før man har møttes og at du da har lagt merke til at han har slettet matchen. Du kan også si at du var inne for å se over chatten før dere møttes, det pleide jeg å gjøre for å ta en recap på hva vi hadde chattet om der, hva han hadde fortalt, sånn at jeg hadde utgangspunkt for samtaler. Men kanskje litt rart om dere ikke chattet der så lenge. Jeg er sånn ærlig og rett frem og ville altså spurt, men du får avgjøre ettersom hvordan du er. Lykke til på date
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Jeg tipper han har fjernet matchen fordi han ikke vil at du skal se at han oppdaterer profilen sin. Dere har ikke vært på en eneste date enda, så jeg tviler sterkt på at han har slettet profilen sin. Hvis daten går bra og dere går på flere kommer han sikkert til å slette profilen etter en stund, men per dags dato må du regne med at han snakker med flere Anonymkode: 70842...07c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Dette kan du lure på den dagen det blir seriøst. Ikke nå....... Anonymkode: 32938...947
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Takk for alle svar dere ! Jeg vet det nok er altfor tidlig å spørre om det nå ... Jeg bare stusset over det når jeg plutselig oppdaget det. Jeg vet at det er stor sannsynlighet for at han har kontakt med flere til det evt blir seriøst. Jeg har jo snakket med flere selv iom at vi faktisk ikke har møttes enda. Men, kommer jo til å fjerne profilen selv - dersom det blir noe. Jeg tenker at ved å fjerne matchen så vil ha skjule noe. Hvor godt utgangpunkt er det da ? Når han begynner med å ville skjule ting så tidlig? Anonymkode: 73260...b21
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 Du vet jo ikke hvorfor. Mener du overanalyserer her.. Anonymkode: 32938...947
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 Du har helt rett ... Jeg er bare litt "skadet" ifht dating, ofte blitt skuffet, såret i forhold osv og det blir man preget av. Noe som viser seg igjen her når jeg tenker så negativt og blir så mistenksom. Er vel en slags forsvarsmekanisme som gjerne kan ende opp med å ødelegge for meg. Må bli bedre der. Må først se om det går videre fra første date. Skal møtes i morgen. Anonymkode: 73260...b21
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 Jeg matchet med en fyr på Tinder, vi gikk over til Snap/Messenger etterhvert. Vi møttes en gang og hadde god kjemi. Han bodde ikke på samme sted som meg da, så jeg så ikke for meg en framtid med han siden jeg ikke er flyttbar. Jeg slettet først matchen vår, siden jeg ble lei meg når han oppdaterte profilen sin. Like etter slettet jeg hele appen. Vi hadde kontakt via andre sosiale medier, og etter ca en uke spurte han om jeg hadde slettet profilen. Greit at han spurte så han visste at jeg ikke hadde slettet match, men hele appen. Anonymkode: b4042...873
M71 Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 Gylden "manneregel", tinder slettes når man har avtalt date 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #11 Skrevet 27. mars 2019 Takk dere ! Jeg undrer meg jo over hvorfor, men tenker at jeg ikke kan spørre enda. Får la det ligge en stund. Så får vi se hvordan morgendagen går først, og om kjemi og slikt stemmer. Jeg er blitt så vant til at det blir en første date raskt og de gir uttrykk for å ønske å møtes igjen, "jeg er så fantastisk, blablabla" og hva vi kan gjøre. Så blir det ikke av allikvel. Er liksom blitt vant til at den skuffelsen kommer - omtrent uansett. Når han nå har fjernet matchen tar jeg det som et tegn på "utfasing". Sikkert jeg som overtenker nå, men .... Ts Anonymkode: 73260...b21
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #13 Skrevet 27. mars 2019 3 hours ago, M71 said: Gylden "manneregel", tinder slettes når man har avtalt date 3 Tja, det var da veldig tidlig? Jeg hadde ikke slettet appen så tidlig. Plutselig ser man på date 4 at det ikke gikk helt som det burde gikk, og da sitter man der uten alle matchene sine. Anonymkode: e2a92...a85
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #14 Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, M71 skrev: Du overtenker Takk ! Ser selv at jeg overtenker, og prøver å legge tankene bort. Synes det bare var litt merkelig at han gjorde det nå ... Det hører med til historien at vi kun skrev på tinder i ett par dager før vi gikk over på Snap. Så har ikke pratet der på lenge nå. Ts Anonymkode: 73260...b21
LiljaMarie Skrevet 12. januar 2021 #15 Skrevet 12. januar 2021 Har opplevd at dater har fjernet meg der men ønsket videre dates. Så vet ikke hvorfor de gjør det. Skjedd med flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå