AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Frem til i sommer hadde jeg ingen rynker, men i løpet av de siste mnd har det dukket opp en klar og dyyp rynke på høyre øvrige siden av munnen 😢 hvordan er det mulig? Jeg tok Restylane i leppene i høst, og oppdaget rynken etter dette. Kan de forstørrede leppene ha dyttet huden inn i en slags fold? Dumt spørsmål, men er blitt et utrolig stort kompleks, skulle tro jeg hadde hatt et slag eller noe som har kollapset høyre ansiktsside. Anonymkode: 48264...b12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Slike rynker kan oppstå på kort tid. Jeg har også fått en stk linje som er blitt permanent langs ene siden fra nesen og skrått utover. Denne har oppstått på ca 4-5 mnd. Poff så var den der 😫 jeg pleier huden veldig bra, er 38 og har knapt nok en eneste rynke, så det er litt rart at det ikke oppsto en «fin linje» først, som kom og gikk etter hvor hydrert huden er. Dette er den siden jeg sover på, så regner med det er derfor, og har investert i silketrekk for å unngå at det blir mye værre fort. Anonymkode: 72794...04a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Er den ene siden av ansiktet mer utsatt for sol enn den andre siden, hos dere? Trailersjåfør fikk halve ansiktet ødelagt av sola. https://www.tv2.no/a/3798440/ Anonymkode: 32291...748 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er den ene siden av ansiktet mer utsatt for sol enn den andre siden, hos dere? Trailersjåfør fikk halve ansiktet ødelagt av sola. https://www.tv2.no/a/3798440/ Anonymkode: 32291...748 Den ytterste delen av ansiktet hans er rammet kraftig av ujevn tykkelse på huden og rynker, sammenlignet med resten av ansiktet. Ifølge forskning ved Northwestern University i Chicago, er årsaken at 69-åringen over lang tid har blitt eksponert for såkalt ultrafiolett A-stråling (UVA) gjennom bilvinduet på førersiden, skriver The New England Journal of Medicine. En regelmessig UVA-eksponering kan føre til at det ytterste laget av huden blir tykkere og at elastiske fibre i huden blir ødelagt, heter det i studien. Anonymkode: 32291...748 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Så beskytt dere med solkrem som beskytter mot både UVA og UVB-stråling Anonymkode: 32291...748 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Takk for svar. Så da kan det oppstå så fort altså...Jeg har brukt faktor 50 siden jeg var 20, så ikke solskader 😳 sover også på motsatt side enn der rynken har oppstått. Hjelpes, dette er vanskelig for meg. Jeg tenker på dette hver gang jeg snakker med folk, kun når jeg er alene jeg klarer å slappe av. Rynker i panna, rundt øynene osv hadde ikke brydd meg, men denne sinnsyke og malplasserte rynken som tar all oppmerksomheten i ansiktet har ødelagt HELE selvtilliten min 😥 er bare 32 år og ansiktet er skamfert. Anonymkode: 48264...b12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Så da kan det oppstå så fort altså...Jeg har brukt faktor 50 siden jeg var 20, så ikke solskader 😳 sover også på motsatt side enn der rynken har oppstått. Hjelpes, dette er vanskelig for meg. Jeg tenker på dette hver gang jeg snakker med folk, kun når jeg er alene jeg klarer å slappe av. Rynker i panna, rundt øynene osv hadde ikke brydd meg, men denne sinnsyke og malplasserte rynken som tar all oppmerksomheten i ansiktet har ødelagt HELE selvtilliten min 😥 er bare 32 år og ansiktet er skamfert. Anonymkode: 48264...b12 Bruker du solkrem som beskytter mot både UVA og UVB-stråler? Anonymkode: 32291...748
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Så da kan det oppstå så fort altså...Jeg har brukt faktor 50 siden jeg var 20, så ikke solskader 😳 sover også på motsatt side enn der rynken har oppstått. Hjelpes, dette er vanskelig for meg. Jeg tenker på dette hver gang jeg snakker med folk, kun når jeg er alene jeg klarer å slappe av. Rynker i panna, rundt øynene osv hadde ikke brydd meg, men denne sinnsyke og malplasserte rynken som tar all oppmerksomheten i ansiktet har ødelagt HELE selvtilliten min 😥 er bare 32 år og ansiktet er skamfert. Anonymkode: 48264...b12 Nei, nå legger du alt for mye i denne rynka. Andre folk legger neppe merke til den. Om du synes det blir for ille går det kanskje an å dempe den med litt filler ett par ganger i året? Anonymkode: 72794...04a 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Frem til i sommer hadde jeg ingen rynker, men i løpet av de siste mnd har det dukket opp en klar og dyyp rynke på høyre øvrige siden av munnen 😢 hvordan er det mulig? Jeg tok Restylane i leppene i høst, og oppdaget rynken etter dette. Kan de forstørrede leppene ha dyttet huden inn i en slags fold? Dumt spørsmål, men er blitt et utrolig stort kompleks, skulle tro jeg hadde hatt et slag eller noe som har kollapset høyre ansiktsside. Anonymkode: 48264...b12 Jeg krysser fingrene for at det er det som har skjedd, og at huden din blir som før etter at restylanen har gått ut. Anonymkode: 32291...748
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Bruker du solkrem som beskytter mot både UVA og UVB-stråler? Anonymkode: 32291...748 Ja, bruker den fra Obagi.. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, nå legger du alt for mye i denne rynka. Andre folk legger neppe merke til den. Om du synes det blir for ille går det kanskje an å dempe den med litt filler ett par ganger i året? Anonymkode: 72794...04a Tror ikke det funker, for det som gir effekt er når jeg drar ansiktet til siden. Virker som miniløft er det som skal til, og har ikke råd eller tid til det. Er mer som en lomme med hud, og så 2 linjer rundt.. Anonymkode: 48264...b12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #11 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg krysser fingrene for at det er det som har skjedd, og at huden din blir som før etter at restylanen har gått ut. Anonymkode: 32291...748 Tusen takk Anonymkode: 48264...b12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #12 Skrevet 27. mars 2019 sol er det verste du kan utsette huden din for Anonymkode: 1eec2...14b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #13 Skrevet 27. mars 2019 Bildet til venstre viser nøyaktig hvordan jeg ser ut, altså slik damen ser ut rundt munnen (men bare på den ene siden min). Hun trengte ansiktsløft. Tenk dere så creepy å ha sånn nedre kinn når resten av ansiktet mitt er så ungt og stramt. Det er jo flaut. https://www.mirror.co.uk/lifestyle/health/i-look-like-again-how-5503668 Anonymkode: 48264...b12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #14 Skrevet 27. mars 2019 Evt, noen som vet hva det koster å fylle inn en rynke på 5 cm? Anonymkode: 48264...b12
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #15 Skrevet 28. mars 2019 På 27.3.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev: Evt, noen som vet hva det koster å fylle inn en rynke på 5 cm? Anonymkode: 48264...b12 Sikkert ikke noe mer enn du brukte på leppene. Har tatt fra nesa og ned til munnen, samt fra munnen og ned mot haken, sammen med diverse botox har jeg betalt rundt 7000 pr gang. Anonymkode: 43cd7...ae4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #16 Skrevet 28. mars 2019 Jeg fikk en sinnarynke mellom øynene i sommer fordi jeg ikke brukte solbriller nok og myste for mye i skarpt dagslys. Denne forsvant utover høsten når jeg passet på å ikke myse og rynke pannen sammen. Jeg er 30 år, og huden er fremdeles elsastisk nok til at slike rynker kan gå tilbake. Men rynker på siden av munnen kommer som regel av smiling, og det er jo ikke noe man skal unngå... Vet ikke hvor gammel du er - mulig det har kommet av fillers og vil forsvinne når de går ut. Dersom huden din er relativt ung, da. Anonymkode: b20e5...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå