Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke farger har dere i stuene deres? Hører av Byggmakker og Flugger bl.a. at det skal bli/ er moderne med litt duse farger der. Var hos begge i dag og hentet brosjyrer og det er så vanskelig å bestemme seg. Legger den ene etter den andre prøva på veggen og da blir de mye mørkere de man liker?? Har hvit stue nå, og vil gjerne ha litt mer moderne stil ang.farger. Så: Hvilke farger har du på stueveggene dine?

AnonymBruker
Skrevet

Tidløs. Valgt ut fra farge på kjøkkenvegg i åpen løsning. Vi ønsket en nøytral og lys farge. Enkelte andre rom har mer fremtredende farger, som mørke vegger i soverom og hall.

Anonymkode: 100c0...639

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hvite vegger, men nå er stua liten også. Ja, hele huset er lite.

Anonymkode: 55364...b3f

• Liker 2
Skrevet

Vi har pastell grå, vedlig fornøyd:)

AnonymBruker
Skrevet

Matt svart og marmorhvit.

Anonymkode: d47a8...488

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nettopp malt vår grønn, elsker det! Nordic light green tror jeg den het, fra nordsjø :)

Anonymkode: d2fb4...82e

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har Lys Antikkgrå  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer byge. Har stoor stue og den virker veldig tom og kald som hvit. Vurdefer byge med grå møbler til. 

Anonymkode: c6c8a...f46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en dus grønn farge som heter Laurbær (fra Jotun). Har hatt den i flere år, og er kjempefornøyd.

Vi har liten stue, og jeg er kjempeglad for at vi en farge på veggene. Stua virker ikke liten/mindre av å ha farge på veggene. 

Det jeg angrer på er at vi har bomullshbott tak. Skulle ønske vi hadde en farge i taket også.

Anonymkode: ab97f...929

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har Treasure i stua. Sto mellom noe grønt eller fersken-aktig, endte med intet mindre enn 7 fargeprøver som vi malte opp og kikket på i en uke før vi bestemte oss 😂 Er veldig fornøyd :) 

Anonymkode: 19f09...261

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske mørk blå, elsker fargen mot hvite lister og dører 💓

Anonymkode: ae918...d82

AnonymBruker
Skrevet

Treasure og airy green i stua/kjøkkenet. 

Anonymkode: ae0d2...4b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pale green, elsker den fargen! 

Anonymkode: c6ba1...373

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lys Antikkgrå. Klaska det bare på og visste det kom til å bli fint. Det passer til alt,og jeg hater å male,så bytter heller putetrekk og pynt for å få det som er moderne. 

Anonymkode: 45768...135

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi knallet til med Amber Red vi. Så vi har mørk rødbrun stue. Er så utrolig fornøyd! Passer kjempefint til nøytrale møbler og treverk. 

Anonymkode: d28ea...e60

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har varm grå og en vegg med balanse. 

Anonymkode: d97cf...fc3

• Liker 1
Skrevet

Tok med Jotun sine fargeprøver, men ikke i blånyanser. Det er også interessant farge, men må si jeg faller litt for lys beige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvite vegger. Jeg synes det blir så mørkt når man har andre farger på veggene. 

Farge får vi i rommet med gardiner, møbler, pyntedingser, osv. 

Anonymkode: 26751...b1e

• Liker 1
Skrevet

Det er hvit stue her allerede, men har litt lyst på farge siden jeg har hatt hvitt i mange, mange år. Stua er avlang, mulig jeg tar en annen farge på den ene endeveggen, har ikke bestemt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...