Gå til innhold

Økonomisk hjelp i spesiell situasjon.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en så spesiell sak at da vil jeg kunne signere innlegget med fullt navn. Har ikke mulighet redegjøre for problemet. Har ikke ressurser stå i dette alene, så da er fremtiden min ødelagt. 

Anonymkode: e09ea...ff9

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jussbuss dekker ikke fagfeltet jeg trenger bistand i. Nei, da står jeg vel alene i dette da. Ingen som har behov hjelpe urettfetdig behandlete mennesker i dagens samfunn om man ikke har 3000kr timen legge på bordet.. 

Det er utrolig mange mennesker som føler seg urettferdig behandlet. Om mennesker som Petter Stordalen skulle hjelpe og støtte alle disse ville han ikke hatt tid til sitt eget liv.

Anonymkode: 305f6...0e8

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jussbuss dekker ikke fagfeltet jeg trenger bistand i. Nei, da står jeg vel alene i dette da. Ingen som har behov hjelpe urettfetdig behandlete mennesker i dagens samfunn om man ikke har 3000kr timen legge på bordet.. 

Folk forsøker jo å hjelpe deg, men du gjør det virkelig ikke enkelt.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en så spesiell sak at da vil jeg kunne signere innlegget med fullt navn. Har ikke mulighet redegjøre for problemet. Har ikke ressurser stå i dette alene, så da er fremtiden min ødelagt. 

Så det er viktigere for deg å være anonym enn å finne noen som kan hjelpe?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faglig tyngde og støtte fra Petter Stordalen? Hotellfaglig problem?

For en pinlig kommentar. Han driver jo med mer enn hotell. Blant annet eier han store investeringsselskaper. 

Anonymkode: cf1ca...cec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Jeg har hatt tro på lover og regler, men dessverre blir man lurt selv om man tror man er «trygg» i Norge. Tro om igjen folkens, og pass på dere selv. Dere står alene til slutt. Kan ikke legge ut om saken her. Og har ikke krefter kjempe denne kampen alene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du redegjør for problemet her, kan det hende at du får hjelp. Det henger en del jurister og advokater på KG. 

Anonymkode: b7bc0...2f6

Hvorfor henger advokater og jurister her på KG? Eller mente du spesifikt dette underforumet?

AnonymBruker
Skrevet

Ts, dra til jussbuss Evt ring de så kan de hjelpe deg videre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

som Daria nevnte, har noen biblioter juridisk, grais rådgivning Ordningen kalles Advokatvakta, og den kan variere mellom 15 min og opp til en halv time pr person etter hva jeg ser når jeg gjorde et raskt søk på nettet. Sjekk tilbudet på bibloiteket der du bor, og husk å ta med deg alle relevante papirer, og å stille godt forberedt.

Du kan jo også stille et spørsmål gratis her.

https://www.advokatenhjelperdeg.no/

Anonymkode: b8010...262

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan det hjelpe om du har tilgang til tidligere dommer innen det fagfeltet du søker hjelp? 

Du kan prøve Lovdata Pro 30 dager gratis, dersom du har et gyldig norsk organisasjonsnummer.

https://lovdata.no/tjenester/pro/

Anonymkode: b8010...262

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode tips. Jussbuss osv er sikkert nyttige tips i enkelte saker. Men denne saken ender nok i retten, og jeg behøver en dyktig advokat innen riktig fagfelt- noe jeg ikke har ressurser til dessverre. Juridisk veiledning har jeg allerede fått, og vet hva som kreves i saken. Er håpløst dette, og veldig vanskelig når man ikke kan «plage» andre i dagens samfunn. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva trenger du hjelp til?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode tips. Jussbuss osv er sikkert nyttige tips i enkelte saker. Men denne saken ender nok i retten, og jeg behøver en dyktig advokat innen riktig fagfelt- noe jeg ikke har ressurser til dessverre. Juridisk veiledning har jeg allerede fått, og vet hva som kreves i saken. Er håpløst dette, og veldig vanskelig når man ikke kan «plage» andre i dagens samfunn. 

Ikke kan plage andrre????

Du mener virkelig ikke at Peter Stordalen eller andre pengeguttakakser skal hjelpe deg med penger når du har denne innstillingen her? Du er jo særs utakknemlig. 

Skrevet

Er det stor fet erstatning i andre enden er det kanskje noen som kan ta saken som en no cure, no paysak. 

Skal du formulere tiggerbrevene dine like vagt til rikingene? 

Hva med å stå frem i media?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tenker også media er veien å gå

Anonymkode: 4d577...8c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er så ille at fremtiden blir ødelagt er det vel verdt å ta opp et lån for å dekke advokatutgifter?

Anonymkode: 7f2b3...2de

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker også media er veien å gå

Anonymkode: 4d577...8c5

Hvorfor tenker du det? Er ikke en offentlig sak. Publisitet er ikke noe jeg ønsker

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen her som kan hjelpe deg så lenge du ikke vil ta i mot hjelp. 

Min mann brukte advokat i en sak i fjor, kjent Oslo kontor. 1650kr timen. Ikke 3000. De hadde også mange løsninger for betaling, avdrag etc. Så du bør undersøke muligheter før du svartmaler helt. 

Anonymkode: f5e28...066

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en nav-gruppe på Facebook som har dyktige advokater. Ta kontakt med dem. 

Anonymkode: 9ad1f...b9f

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så så stakkarslig da...

Anonymkode: d7b61...e71

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...