Gjest O.G. Skrevet 26. mars 2019 #41 Skrevet 26. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker også media er veien å gå Anonymkode: 4d577...8c5 Jeg tenker vi sier www.spleis.no...
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #42 Skrevet 26. mars 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for gode tips. Jussbuss osv er sikkert nyttige tips i enkelte saker. Men denne saken ender nok i retten, og jeg behøver en dyktig advokat innen riktig fagfelt- noe jeg ikke har ressurser til dessverre. Juridisk veiledning har jeg allerede fått, og vet hva som kreves i saken. Er håpløst dette, og veldig vanskelig når man ikke kan «plage» andre i dagens samfunn. Anonymkode: e09ea...ff9 Hva er det du søker hjelp til her inne da egentlig? Når du ikke kan si hvilket felt det er snakk om, og de forslagene du har fått bare blir avfeid så er det litt vanskelig å hjelpe. Anonymkode: be620...f3a 12
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #43 Skrevet 26. mars 2019 Helt utrolig at noen brukere her inne synes det er gøy tråkke på noen som søker hjelp. Sier mye om dere og hvilke mennesker dere er sier nå jeg. Synes no cure no pay var et godt forslag. Og har nå innsett at brev til ressurssterke mennesker var en dårlig ide. Men, sier litt om hvor desperat jeg er.. Takk til dere som forsøkte hjelpe. Anonymkode: e09ea...ff9 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #44 Skrevet 26. mars 2019 Du har jo smurt deg inn i selvmedlidenheten lenge før du skrev innlegg her. Det er nok folk her som er oppriktig interessert i å hjelpe, men når du ikke sier noe om hva så nytter det ikke. Anonymkode: a0966...d5d 15
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #45 Skrevet 26. mars 2019 Umulig å hjelpe når du hele tiden er så utrolig negativ til alle forslagene. Anonymkode: 950d2...c46 9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #46 Skrevet 26. mars 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt utrolig at noen brukere her inne synes det er gøy tråkke på noen som søker hjelp. Sier mye om dere og hvilke mennesker dere er sier nå jeg. Synes no cure no pay var et godt forslag. Og har nå innsett at brev til ressurssterke mennesker var en dårlig ide. Men, sier litt om hvor desperat jeg er.. Takk til dere som forsøkte hjelpe. Anonymkode: e09ea...ff9 Folk prøver å hjelpe, men du avviser dem. Da er det ikke så lett. Enten må du si hva du trenger hjelp til, og hva slags sak det er snakk om (du trenger ikke gi detaljer selv om du forteller litt om hvilket felt det dreier seg om). Eller så må du ta til deg at det blir vanskelig for folk her inne å hjelpe til. Det hjelper deg ingenting å ha alle pigger ute når du ber om hjelp. Anonymkode: be620...f3a 8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #47 Skrevet 26. mars 2019 Hei TS! Jeg er advokatfullmektig, og trenger saker for å få bevillingen min. Firmaet jeg jobber i tar derfor saker pro bono. Dersom saken skal inn for en rettsinstans så kan jeg gjerne være behjelpelig. Anonymkode: f826c...65d 15
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #48 Skrevet 26. mars 2019 Hvilket firma kan jeg kontakte? Anonymkode: e09ea...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #49 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilket firma kan jeg kontakte? Anonymkode: e09ea...ff9 Hei, Jeg tror dessverre ikke det blir spesielt populært hvis jeg poster firmanavnet her, siden sjansen da er stor for at pågangen blir høy. Kan du forklare litt om hva slags fagfelt dette er innenfor, så jeg kan vurdere om jeg finner det forsvarlig at jeg eventuelt bistår? Anonymkode: f826c...65d 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #50 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg tror dessverre ikke det blir spesielt populært hvis jeg poster firmanavnet her, siden sjansen da er stor for at pågangen blir høy. Kan du forklare litt om hva slags fagfelt dette er innenfor, så jeg kan vurdere om jeg finner det forsvarlig at jeg eventuelt bistår? Anonymkode: f826c...65d Det blir vanskelig. Men, jeg blir stilt til ansvar økonomisk for andres feil om det gir noen mening. Har du ei nettside jeg kan finne dere på kanskje så kan jeg skrive mer utfyllende der? Anonymkode: e09ea...ff9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #51 Skrevet 26. mars 2019 TS, hvis du skriver et innlegg uten anonymbruker kan vedkommende ta kontakt med deg på pm. Anonymkode: 12ef2...394 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #52 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS, hvis du skriver et innlegg uten anonymbruker kan vedkommende ta kontakt med deg på pm. Anonymkode: 12ef2...394 Her bør du bare gripe anledningen med begge hender ts! Anonymkode: a0966...d5d 10
Apis Skrevet 26. mars 2019 #53 Skrevet 26. mars 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir vanskelig. Men, jeg blir stilt til ansvar økonomisk for andres feil om det gir noen mening. Har du ei nettside jeg kan finne dere på kanskje så kan jeg skrive mer utfyllende der? Anonymkode: e09ea...ff9 Grip muligheten, du kan også undersøke forsikring evt om medlemskap i Div lag og foreninger gir dekning eller juridisk bistand 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #54 Skrevet 26. mars 2019 Du får gi beskjed advokatfullmektig om du ønsker kontakt med TS. Jeg bistår gjerne på PM. For dere begge. Anonymkode: 2b8bf...30e 2
MissRonja Skrevet 26. mars 2019 #55 Skrevet 26. mars 2019 (endret) . Endret 27. mars 2019 av MissRonja Ønsker anonymitet 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #56 Skrevet 26. mars 2019 Håper det ordner seg for deg, Ronja. Høres ut som du er i en fastlåst situasjon. Ønsker deg all mulig hell og lykke. Anonymkode: b8010...262 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #57 Skrevet 26. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel. Jeg har hatt tro på lover og regler, men dessverre blir man lurt selv om man tror man er «trygg» i Norge. Tro om igjen folkens, og pass på dere selv. Dere står alene til slutt. Kan ikke legge ut om saken her. Og har ikke krefter kjempe denne kampen alene. Anonymkode: e09ea...ff9 Har du blitt svindlet? Høres jo sånn ut. Det er komplett umulig å kunne gi deg råd når vi ikke vet hva saken dreier seg om. Barnevern? kjærlighetssvindel? svindlet på nett? Anonymkode: 003ec...529
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #58 Skrevet 27. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir vanskelig. Men, jeg blir stilt til ansvar økonomisk for andres feil om det gir noen mening. Har du ei nettside jeg kan finne dere på kanskje så kan jeg skrive mer utfyllende der? Anonymkode: e09ea...ff9 Hvis du i rettssystemet kan bli pålagt et økonomisk ansvar er du vel i så fall tiltalt - og da har du jo rett på forsvarsadvokat? Anonymkode: 39c52...49c 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #59 Skrevet 27. mars 2019 Hvis du i det minste kan si hvilket rettsområde det er snakk om, er vi nok flere som kanskje kan hjelpe deg litt på vei. Om altså ikke advokatfullmektigen her kan hjelpe. Anonymkode: fdb27...9e3
The Kitten Skrevet 27. mars 2019 #60 Skrevet 27. mars 2019 Kan du si om dette dreier seg om en sivilrettslig sak eller en straffesak? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå