AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Jeg er kommet i en situasjon der jeg trenger advokatbistand og støtte. Er det noen jeg kan be om hjelp fra? Tenkte faktiskt skrive et brev til Petter Stordalen, men er vel lite sannsynlig han vil bry seg med hva jeg sliter med? Trenger virkelig noen. Er helt alene i en krevende situasjon. Anonymkode: e09ea...ff9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Nav kan hjelpe deg dersom du har gjeldsproblemer. Anonymkode: 0636f...546 11
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nav kan hjelpe deg dersom du har gjeldsproblemer. Anonymkode: 0636f...546 Har ikke gjeldsproblemer. Men, har kommet ufrivillig i en posisjon som kan utløse problemer etterhvert. Trenger hjelp og støtte. Ingen tips? Anonymkode: e09ea...ff9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 Hvis du forteller hva slags situasjon så kan det jo hende at noen her har gode tips. Anonymkode: 305f6...0e8 8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 Jeg har behov for støtte i en juridisk sak som kan utløse problemer om jeg ikke får løst opp i det. Krever faglig tyngde og noen som kan hjelpe meg. Tenker dere brev til noen av Norges mest ressurssterke mennesker er verdt et forsøk eller leser de ikke brev, eller ønsker «stille opp» for mennesker i nød? Er en noe spesiell sak og jeg er ufrivillig aleine i verden. Anonymkode: e09ea...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 Kan det være at du har rett på fri rettshjelp eller har forsikring eller medlemsskap i et fagforbund av noe slag? Sånn ellers må du nok regne med på å betale for tjenestene du trenger. Anonymkode: fd7f2...6cf 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #7 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har behov for støtte i en juridisk sak som kan utløse problemer om jeg ikke får løst opp i det. Krever faglig tyngde og noen som kan hjelpe meg. Tenker dere brev til noen av Norges mest ressurssterke mennesker er verdt et forsøk eller leser de ikke brev, eller ønsker «stille opp» for mennesker i nød? Er en noe spesiell sak og jeg er ufrivillig aleine i verden. Anonymkode: e09ea...ff9 Om du er havnet i en "juridisk sak" du er uskyldig i har du vel krav på fri rettshjelp? Landets rike har ikke blitt det ved å hjelpe alle som sender et tiggerbrev... Uansett ville det vel være bedre å kontakte en kjent advokat om det er juridisk hjelp du trenger. Anonymkode: 305f6...0e8 14
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #8 Skrevet 26. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan det være at du har rett på fri rettshjelp eller har forsikring eller medlemsskap i et fagforbund av noe slag? Sånn ellers må du nok regne med på å betale for tjenestene du trenger. Anonymkode: fd7f2...6cf Har ikke krav på fri rettshjelp. Og er ikke kun økonomisk hjelp, men en faglig tyngde og støtte. Komplisert sak. Alle er vi jo mennesker- kanskje noen er villig hjelpe? Er ikke direkte økonomisk bistand, selv om det kan høres slik ut. Anonymkode: e09ea...ff9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #9 Skrevet 26. mars 2019 Tviler på at tiggerbrev hjelper. Ta konakt med advokat så kan de hjelpe deg videre. Anonymkode: 950d2...c46 5
The Kitten Skrevet 26. mars 2019 #10 Skrevet 26. mars 2019 Det er umulig å hjelpe deg når alt du vil si er at det er komplisert. 14
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #11 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at tiggerbrev hjelper. Ta konakt med advokat så kan de hjelpe deg videre. Anonymkode: 950d2...c46 Er ikke tiggerbrev, men et håp om at noen ønsker hjelpe. Ikke kun med økonomi.. Anonymkode: e09ea...ff9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #12 Skrevet 26. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke krav på fri rettshjelp. Og er ikke kun økonomisk hjelp, men en faglig tyngde og støtte. Komplisert sak. Alle er vi jo mennesker- kanskje noen er villig hjelpe? Er ikke direkte økonomisk bistand, selv om det kan høres slik ut. Anonymkode: e09ea...ff9 Faglig tyngde og støtte fra Petter Stordalen? Hotellfaglig problem? Anonymkode: 305f6...0e8 23
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #13 Skrevet 26. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har behov for støtte i en juridisk sak som kan utløse problemer om jeg ikke får løst opp i det. Krever faglig tyngde og noen som kan hjelpe meg. Tenker dere brev til noen av Norges mest ressurssterke mennesker er verdt et forsøk eller leser de ikke brev, eller ønsker «stille opp» for mennesker i nød? Er en noe spesiell sak og jeg er ufrivillig aleine i verden. Anonymkode: e09ea...ff9 Nei, det er ingen poeng å sende tiggerbrev til rike. Jeg skjønner du et desperat, men det er ganske frekt å velte din bekymring over på folk som har ingenting med saken å gjøre. (De får nok av tiggerbrev, tipper de blir sortert ut som søppel...) Kanskje jusbuss kan hjelpe? Jus-studenter ? Anonymkode: 2f456...419 13
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #14 Skrevet 26. mars 2019 Er ingen her som kan hjelpe direkte. Var hjelp ang hvor evt få hjelp da jeg virkelig trenger noen nå. Den vanlige mann i gata kan ikke hjelpe dessverre. Og advokat har jeg ikke råd til. Koster 3000kr timen. Anonymkode: e09ea...ff9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #15 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke tiggerbrev, men et håp om at noen ønsker hjelpe. Ikke kun med økonomi.. Anonymkode: e09ea...ff9 Men om du trenger juridisk bistand så er det jo advokat du må kontakte. Stordalen er da ikke advokat. Og i tittelen din sier du at du trenger økonomisk støtte, men her i tråden sier du noe annet. Du får vel bestemme deg for hva du trenger hjelp med da. Anonymkode: 950d2...c46 8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #16 Skrevet 26. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ingen her som kan hjelpe direkte. Var hjelp ang hvor evt få hjelp da jeg virkelig trenger noen nå. Den vanlige mann i gata kan ikke hjelpe dessverre. Og advokat har jeg ikke råd til. Koster 3000kr timen. Anonymkode: e09ea...ff9 😂 Petter Stordalen er også bare en "mann i gata" om du ser bort fra at han har hatt suksess i forretninger slik at han har blitt rikere enn de fleste. Anonymkode: 305f6...0e8 2
Apis Skrevet 26. mars 2019 #17 Skrevet 26. mars 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ingen poeng å sende tiggerbrev til rike. Jeg skjønner du et desperat, men det er ganske frekt å velte din bekymring over på folk som har ingenting med saken å gjøre. (De får nok av tiggerbrev, tipper de blir sortert ut som søppel...) Kanskje jusbuss kan hjelpe? Jus-studenter ? Anonymkode: 2f456...419 Jus buss tenkte jeg på også, du kan også kjøpe en time med bistand der en advokat kan gå igjennom saken og gi råd Endret 26. mars 2019 av Apis 5
Daria Skrevet 26. mars 2019 #18 Skrevet 26. mars 2019 Jussbuss eller Jurk, eventuelt har en del biblioteker innimellom tilbud om gratis juridisk rådgivning. Å forvente at fremmede privatpersoner skal forbarme seg over deg er nok ganske usannsynlig... 9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #19 Skrevet 26. mars 2019 Jussbuss dekker ikke fagfeltet jeg trenger bistand i. Nei, da står jeg vel alene i dette da. Ingen som har behov hjelpe urettfetdig behandlete mennesker i dagens samfunn om man ikke har 3000kr timen legge på bordet.. Anonymkode: e09ea...ff9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #20 Skrevet 26. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jussbuss dekker ikke fagfeltet jeg trenger bistand i. Nei, da står jeg vel alene i dette da. Ingen som har behov hjelpe urettfetdig behandlete mennesker i dagens samfunn om man ikke har 3000kr timen legge på bordet.. Anonymkode: e09ea...ff9 Hvis du redegjør for problemet her, kan det hende at du får hjelp. Det henger en del jurister og advokater på KG. Anonymkode: b7bc0...2f6 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå