AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Han går rundt bena mine hele tiden. Henger jeg opp klær så kommer han, dusjer jeg så står han utenfor døren, osvosv. Går jeg ut for å handle så sitter han i trappa og venter og piper da jeg er tilbake. Hvordan få han til å slappe av? Noen gode råd? Det stresser meg litt at han alltid skal være rundt meg.🙈 Anonymkode: cd16d...ee8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Oppmuntre til å slappe av i senga si. Ros og gi godbit når han legger seg. Gi feks fylt kong etc i senga (eller hvor enn den har plassen) Anonymkode: 1cf77...004 1
Portvinpiken Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Hvor gammel er den? Er det noe som har blitt mer intens?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 10 timer siden, Portvinpiken skrev: Hvor gammel er den? Er det noe som har blitt mer intens? 4 år. Jeg har ikke hatt han fra han var valp, men tok han til meg da eierene ikke kunne ha han lenger. Men han har alltid vært litt diltende og vant til å være rundt søskene sine. Anonymkode: cd16d...ee8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Hva slags rase er det? Noen raser er mere på sin eier enn andre. Jeg har to hunder, en sheltie og en harehund. Sheltien fotfølger meg mens den andre ikke bryr seg døyten om hvor jeg er i huset. Anonymkode: ddf93...864
Million Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Jeg har hund jeg også, den er 8 år, og fotfølger meg rundt hele huset bestandig. Forlater jeg et rom, eller bare jeg reiser meg, så spretter hun øyeblikkelig opp på beina også, og er klar til å følge etter meg hvor jeg enn går hjemme. Dette kan være litt irriterende i blant, men etter 8 år er jeg blitt vant til det. Personlig skjønner jeg ikke at bikkja gidder å sprette opp og følge etter meg bare jeg skal på do, men sånn er det. Det kan være litt ekstra irriterende å ha henne rundt meg på kjøkkenet, nesten så jeg tråkker på henne i blant. Litt kjipt om jeg har en kjele kokvarmt vann i hendene! Men jeg har lært hunden kommandoene "gå ut" og "pass deg". Da flytter hun seg eller går ut av rommet om jeg ber henne om det. Men hun går ikke langt... hun står i døråpningen og holder øye med meg fremdeles. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags rase er det? Noen raser er mere på sin eier enn andre. Jeg har to hunder, en sheltie og en harehund. Sheltien fotfølger meg mens den andre ikke bryr seg døyten om hvor jeg er i huset. Anonymkode: ddf93...864 Det er en griffon, og jeg vet at de er kjent for å være veldig knyttet til eieren sin. Men tenkte kanskjeat det gikk an å avvenne den litt 😊 Anonymkode: cd16d...ee8
Caelyn Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 Er ikke uten grunn at uttrykket "borrelåshund" finnes 😄 😄
Alice123 Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 Jeg har hatt flere borrelåshunder. De har fine og normale hunder, men fulgt meg i bena uansett hvor jeg har gått. Har grind til kjøkkenet, og lært dem kommandoen "gå bort"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå