Gå til innhold

Har noen ideer om hva som passer til denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen ideer om hva som passer til denne?

AF924309-047F-4D5B-B096-42F549D952B9.jpeg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En klassiker er jo skinnyjeans.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sort tights eller skinnbukse. Belte i midjen på skjorten. Veske i samme farge som beltet. Lett smykke tili samme farge som belte og veske. ☺

Anonymkode: 1d93a...f1a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde brukt tights og noen utpregede sko og ringer på fingrene. 

Anonymkode: 79f63...019

• Liker 1
Skrevet

Tights, sneakers og hårbånd

• Liker 1
Gjest Brunette89
Skrevet

Sorte tights eller skinny jeans som gjerne stopper litt opp på leggen 🤩

AnonymBruker
Skrevet
På 26.3.2019 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Sort tights eller skinnbukse. Belte i midjen på skjorten. Veske i samme farge som beltet. Lett smykke tili samme farge som belte og veske. ☺

Oppskriften på 2006/2007-style med andre ord :P

Belte i midjen på en sånn type bluse er veldig utdatert. Matching med sko/belte/veske også - styr unna. Til den blusen der hadde jeg valgt en smal sort bukse med ankel-lengde, et par lave sko til hverdags eller heler til fest. Ville kjørt et enkelt gullsmykke eller et silkeskjerf i halsen (kommer litt an på hvor gammel du er og hva du skal..)

Anonymkode: df094...ae1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tunika til tights? Er det virkelig noen som er der ennå? 😱

Dersom jeg skulle brukt den måtte den stappes inn i jeansen (i hvert fall framme). Hadde åpnet et par knapper i halsen, rullet opp ermene, og kombinert den med straight leg lyse jeans. 

Anonymkode: cba49...b8a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den der er en vanskelig lengde! Avhengig av hvor lang du er selvsagt, så er den litt kort til å være en kjole, og litt lang til å være en skjorte. Har en sånn selv som jeg aldri har brukt av nettopp den grunn...

Anonymkode: 26efe...6c8

AnonymBruker
Skrevet
På 28.3.2019 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Tunika til tights? Er det virkelig noen som er der ennå? 😱

Dersom jeg skulle brukt den måtte den stappes inn i jeansen (i hvert fall framme). Hadde åpnet et par knapper i halsen, rullet opp ermene, og kombinert den med straight leg lyse jeans. 

Jeg bare må spørre: Hva er denne greia folk har drevet med de siste årene, med å stappe skjorter o.l. nedi buksa bare foran? Er det bare jeg som synes det ser ut som de har vært litt klønete når de har dratt på seg buksa etter å ha vært på do? Det er selvsagt ikke helt i klasse med å ha en flik av skjørtet nedi strømpebuksa bak, men jeg synes bare det ser merkelig ut. :klo: 

Anonymkode: 42f09...a27

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet noen hvor den skjorte kjolen er fra ? 😍 eller noe lignende, liker at den er lengre bak :) 

Anonymkode: 73b2b...9ac

Kanskje du kan finne det ut her https://www.pinterest.co.uk/pin/477311260498814886/

Anonymkode: 801ce...69f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare må spørre: Hva er denne greia folk har drevet med de siste årene, med å stappe skjorter o.l. nedi buksa bare foran? Er det bare jeg som synes det ser ut som de har vært litt klønete når de har dratt på seg buksa etter å ha vært på do? Det er selvsagt ikke helt i klasse med å ha en flik av skjørtet nedi strømpebuksa bak, men jeg synes bare det ser merkelig ut. :klo: 

Anonymkode: 42f09...a27

Hva er greia med alle slags trender kan du like gjerne spørre om. Hva var "poenget" med oppbrettede krager på 80-tallet, kjoler over t-skjorter på 90-tallet og synlig g-streng på tidlig 00-tall? 

Man trenger jo ikke følge trender, men mest sannsynlig kommer de som syns de ser "merkelige" ut til å hoppe på etter noen år. Når trendsetterne har beveget seg over på noe nytt. 

Sånn er motesyklusen. Sånn vil det alltid være. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2019 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Oppskriften på 2006/2007-style med andre ord :P

Belte i midjen på en sånn type bluse er veldig utdatert. Matching med sko/belte/veske også - styr unna. Til den blusen der hadde jeg valgt en smal sort bukse med ankel-lengde, et par lave sko til hverdags eller heler til fest. Ville kjørt et enkelt gullsmykke eller et silkeskjerf i halsen (kommer litt an på hvor gammel du er og hva du skal..)

Anonymkode: df094...ae1

Midjebelte utdatert? Så du mener at blant annet Gucci reklamerer for utdatert mote?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Midjebelte utdatert? Så du mener at blant annet Gucci reklamerer for utdatert mote?

Gucci? Jeg ser mye rimelig spesielt i vårkolleksjonen til Gucci, men jeg ser ingen 2007-look med syntetisk tunika, belte og tights. https://www.vogue.co.uk/shows/spring-summer-2019-ready-to-wear/gucci/collection

Anonymkode: fda63...f64

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gucci? Jeg ser mye rimelig spesielt i vårkolleksjonen til Gucci, men jeg ser ingen 2007-look med syntetisk tunika, belte og tights. https://www.vogue.co.uk/shows/spring-summer-2019-ready-to-wear/gucci/collection

Anonymkode: fda63...f64

At vårkolleksjon viser annet i 2019 sier seg selv! Noe nytt tilføres jevlig.

For midjebelter er da ingen nyhet nå, men så absolutt ikke utdatert likevel, selv om det tilføres andre ting inn i moteverdenen.

Uansett så selger Gucci midjebelter så det synger etter! Og hva brukes dem til? Jo nettopp til å ha i midjen utenpå plagg. ☺ Selv om det ikke er nyeste mote, er det dog mote! ☺

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...