Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Driver og klangler og bøller i et annet forum, hvor en gothermann, om man kan kalle dem dette, skrev dette innlegget "jeg satt på toget på vei til tønsberg ,det satt en mor med to ville unger bak meg. de møkka ungene begynte å klatre rundt på meg og skrike å bære seg og jeg latet som ingenting,så tok den ene ungen å slo meg i huet med med en slags godteri stokk så jeg tok tak i han å sa til moren "hvis du ikke holder de jævla horebarna dine unna meg så skal spise dem levende" Hun svarte "kom hit barn,disse søringa er ikke like hyggelige som oss" det var jo åpenbart at hun var en slags same som skulle feriere nede i sør så jeg kallte hu en jævla russer hore å gikk..hun svarte med å gi meg fingern,jeg svarte med å spytte på hu i det jeg gikk av,hu ble mer eller mindre målløs. så moralen er at det er foreldrene som er skylden i at unga er ville." Ville bare høre deres synspunkt på hvordan dere ville reagert, jeg :D
Gjest Madam Felle Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Jeg ville nok vært mye mer saklig i tilbakemeldingen min til moren, men hun hadde fått høre.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Joa, men "horebarn" og spytting? Han har sikkert funnet opp historien da, for å virke kul
BayliZ Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Hørtes ut som en oppdiktet historie i reaksjonen ja, jeg håper ihvertfall det, for dette var jo drøyt fra begges sider. Men at enkelte foreldre ikke snaker til unga sine, gjør også meg ganske så forbannet. Men jeg hadde aldri reagert på den måten.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Syns begge to oppførte seg helt dust! Enig i den. Om det ikke er en oppdiktet historie, er den virkelig et godt eksempel på at man må være to for å få til en krangel.
Trampe Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Hallo i luken, sier jeg bare. Dette innlegget stinker av oppdiktet historie. :-? Hvis det virkelig er sant, synes jeg det er å overreagere sterkt å kalle unger for horeunger. Jeg ville nok fortalt dama hvor landet lå, men det er å ta litt vel hardt i.. tror ikke den som gjorde dette har hodet på rett sted. Det vitner ikke om intelligens på noen måte å komme med slike uttalelser! Personen prøver å provosere, ingenting annet...
Gjest lilletroll Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Hallo i luken, sier jeg bare. Dette innlegget stinker av oppdiktet historie. :-?
Gjest seroxata Skrevet 19. april 2005 #9 Skrevet 19. april 2005 hahaha, dette innlegget kjente jeg igjen ja:D Jeg synes hele greia ble patetisk, og spytter du på andre folk er du søren ikke mye oppdragen selv! Men denne personen som skrev dette innlegget mente jeg var ei høy, dustete kjerring, så hva vet jeg
nallemaja Skrevet 19. april 2005 #10 Skrevet 19. april 2005 kan ikke tro annet enn at dette er oppspinn for å provosere.. men når jeg opplever ufordragelige unger og foreldre som ikke reagerer på dårlig oppførsel sier jeg fra til ungene jeg... da blir (som oftes mammaene)forferdelig flaue, og så passer de bedre på. satt på en ferge i jula, og gutten min som da var litt under 4år satt og koste seg på en lekehest, så kom en annen unge å prøvde å dytte han av, og mora bare satt og så på. Så spytta ungen på min unge og slo han(!!!!!) da sprang jeg bort, tok ungen i hånda og sa meget strengt at det er slemt å slå og spytte, og at hvis han ikke kunne oppføre seg fikk han ikke lov å være på leke området og heller gå å sette seg hos mammaen sin.-Da reagerte hun og ropte på han at han måtte skjerpe seg, -jeg bare så olmt på henne, så tok hun med seg ungen og satte seg et annet sted.
Gjest seroxata Skrevet 19. april 2005 #11 Skrevet 19. april 2005 Det at foreldre ikke reagerer når ungene oppfører seg slik, sier jo sitt.. skjønner ikke at de lar de holde på slik!Akkurat der blir jeg ganske irritabel på foreldrene! :-x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå