Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest grabben
Skrevet

Når jeg er hjemme og våken står TV´en på stort sett hele tiden, men uten at jeg "ser" på (følger med på) alt. Jeg "ser" på TV omentrent 3 timer per dag i gjennomsnitt. Er dette mye synes dere? Hvor mange timer ser dere på TV daglig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok ca 3 timer daglig på meg også. Starter stort sett med nyhetene på tv 2

Gjest LoisLane
Skrevet

Har faktisk klart å kutte ned på TV-tida. Ser maks to timer pr. dag, det kan gå flere dager uten at jeg ser på TV.

Gjest gjest1
Skrevet

Ser ikke tv, bare LOST når jeg gidder!

Gjest Spacegirl
Skrevet

Etter at jeg fikk bredbånd, ser jeg mye mindre på TV enn jeg gjorde før. Ca. 0-1 timer pr. dag. Men blir litt mer på tirsdagskvelden da :wink:

Skrevet

I går var jeg fyllesyk og så tv hele dagen. Lenge til jeg skal ut igjen tror jeg...

Vanligvis ser jeg tv et par-tre timer om dagen, hvorav en time er nyheter.

Bare nyheter, LOST og frustrerte fruer jeg er avhengig av å få med meg.

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg har ikke TV, og ser derfor ikke på. Så ikke mye når jeg bodde hjemme "åt a mor" heller. Ser alt jeg trenger å se på PC-en :-)

Gjest gjesta
Skrevet

Ser på tv ca 3-4 timer i uka. Gjorde iallfall inntil lørdag for da røyk tv'n.

Skrevet

I gjennomsnitt et kvarter om dagen...?

Noe sånt...

Gjest Sesselja
Skrevet

Vi har hatt et par tv-frie år, men det siste året har TV-en kommet inn i heimen igjen.

Nå ser jeg ikke så mye som jeg noen gang kunne ønsket, og ikke så lite som mannen alltid kunne ønsket.

Skrevet

Tja, ikke mye. Kanskje et par timer om dagen. Litt mer de dagene jeg er hjemme i permisjon.

Skrevet

Ca 1 time om dagen.

Skrevet

en - to timer i uka kanskje..

Gjest Aurélie
Skrevet

Ser minimalt på TV. Tipper at det ligger på 3-5 timer i uka. For tiden ser jeg kun på Fagerstrand, Idol på fredager og Lars Monsen-programmene, som nå er slutt.

Skrevet

Det jeg ser på tv er That 70's Show på TV4 hverdager 17. 05, Gilmore Girls hver søndag 19. 10 og CSI hver tirsdag(nå er det tatt av lufta, men det kommer vel tilbake håper jeg..). Ellers ser jeg litt på nyheter og de siste søndagene har jeg fulgt med på Beck. Jeg ser ikke spesielt mye tv, maks 1 time gjennomsnittlig hver dag. Derimot hender det at jeg setter på en dvd og ser på det i stedet for.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...