Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest siri piri
Skrevet

jeg trenger en ny mascara. søkte i forumet, men må pløye gjennom så mange poster uten rett tema :oops:

etter å ha skummet litt, surrer det i bakhodet; faux cils, hypnose, kanebo38, diorshow, flextencils, lash queeen, sky high curves osv .. men er så forvirret :cry:

for meg er det først og fremst viktig at den

- ikke klumper eller smuldrer

- ikke drysser eller gir pandaøyne (men vil ikke ha vannfast)

men vil at den skal gi volum og helst lengde.

dere er nok lei tema, men blir veldig glad for svar! nevn gjerne flere!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje du burde prøve Maybelline Sky High Curves? Det er en mascara som mange er fornøyd med. Gir fin lengde og curl, også litt volum, og holder hele dagen. Og koster sympatiske 89,-

En av mine absolutte favoritter :)

Skrevet

Kan anbefale Yves Saint Laurent Faux Cils!

Etter å ha brukt, og vært fornøyd med CD Diorshow en stund, har jeg nå funnet en ny favoritt. Ble så lei av at Diorshow'en tørket ut så fort, og den er tildels vanskelig å påføre i sammenligning med Faux Cils. Sistnevnte sitter også bedre på, og gir mere volum og lengde.

Gjest gjest1
Skrevet

Enig i sky high curves, ellers bruker jeg nå volum' express turbo boost også fra maybelline, den er bra synes jeg. Kjæresten min sier den framhever trynet på en positiv måte og gjør det mykt. Hva nå enn det betydde tror jeg det var bra :P

Skrevet
Kjæresten min sier den framhever trynet på en positiv måte og gjør det mykt. Hva nå enn det betydde tror jeg det var bra  :P

Gutter/menn er ikke alltid så flinke til å gi komplimenter, men de er fryktelig søte når de prøver...

Gjest gjest1
Skrevet

Jepp :) Men selv syntes jeg de så bra ut med denne mascaraen, med vippetang og to lag da, ellers ser de flisete og døde edderkopp-bein ut:O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...