Gå til innhold

Noen andre som har opplevd bivirkninger av nikotintyggis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på å kutte røyken. Driver gradvis nedtrapping, og har de siste ukene brukt 2 mg nicotinell tyggegummi. 

Tygger de som det står i veiledningen, men har hatt så fryktelig vondt i magen. VONDT på høyre side. Var hos legen i forrige uke, og hun kunne ikke kjenne noe. Tok masse blodprøver som alle var fine. Det er mulig det kan ha vært en muskelstrekk da jeg er liten av vekst og stadig har strukket meg etter en lysbryter høyt oppe på veggen de siste månedene. 

Men i går brukte jeg ikke nikotintyggis, og våknet opp idag uten særlige smerter i magen... har også slitt med søvnen den siste tiden, mye oppvåkninger. Men i natt sov jeg godt. 

Begynte så å lese om bivirkningene, og joda, magesmerter er visst vanlig. Dårligere søvn vet de ikke om det kommer av tyggisen eller røykeslutt..

Noen andre som har opplevd bivirkninger av disse? Har brukt 5-6 daglig de siste 3-4 ukene. Har også brukt en og annen tyggis gjennom de siste årene, men det har vært sporadisk som en tyggis på en lang flytur, en når jeg har vært forhindret fra å ta en sigarett en hel dag osv. Altså veldig lite, i snitt to i måneden liksom. Mens nå har det altså vært 5-6 i døgnet snart en måned. 

Anonymkode: 7c301...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...