AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Det er jo private profiler, og abonnementet er ikke dekket av jobben. Fikk en mail fra HR med masse punkt vi måtte følge, og en frist for å oppdatere. Feks stillingstittel på linkedin måtte oversettes fra stillingstittel i ansettelseskontrakt. I tillegg måtte vi skrive på engelsk, noe jeg synes er tullete når selskapet jeg jobber for er norsk, og vi retter oss ikke mot et internasjonalt marked. Er dette lov? Anonymkode: fe054...c87
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Jeg syntes det høres merkelig ut å kreve det Det eneste som virker fair at argbeidsgiver krever, er at man presenterer seg som det man faktisk jobber som, så ikke nødvendigvis urimelig å forvente at man oppgir en stillingstittel som reflekterer arbeidets innhold, som bedriften kanskje har en fastsatt tittel på. Men å forvente at alle skriver på engelsk er helt på trynet, med mindre det står i arbeidskontrakten at arbeidsspråket er utelukkende engelsk. Anonymkode: d8917...17a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Linkedin er privat, jobben kan ikke kreve en dritt. Anonymkode: 7a717...628 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå