AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Er dere som jevnlig får påsatt gelenegler bekymret for å få rynkete hender pga UV lyset som brukes til herding? Jeg kunne tenkt meg dette da det ser veldig pent ut, men har ikke lyst å skade huden min mer enn den allerede har blitt. Anonymkode: 33577...dc1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Du blir jo minimalt utsatt for det. Det tar bare noen minutter per hånd. Dessuten er det vanlig med lamper med både UV og LED, så neglelakken er herdet etter bare 30 sekunder ca. Anonymkode: d9559...b12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dere som jevnlig får påsatt gelenegler bekymret for å få rynkete hender pga UV lyset som brukes til herding? Jeg kunne tenkt meg dette da det ser veldig pent ut, men har ikke lyst å skade huden min mer enn den allerede har blitt. Anonymkode: 33577...dc1 Kan det brukes solkrem på hendene under behandlingen? Anonymkode: a0b61...a21
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Tror ikke det er noe vits. Jeg hadde på gellakk en gang og da var det vasking av fingrene og andre vesker som ble hatt på området rundt neglen. Da ville jo solkremen forsvunnet. Anonymkode: 33577...dc1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Var ikke så lenge siden at det var en sak i avisene om at noen hadde fått føflekkkreft pga sånne lamper Anonymkode: 7c8a4...8da
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er noe vits. Jeg hadde på gellakk en gang og da var det vasking av fingrene og andre vesker som ble hatt på området rundt neglen. Da ville jo solkremen forsvunnet. Anonymkode: 33577...dc1 Finnes det ikke hansker som beskytter mot dette UV-lyset? Og så kan du ha disse på og klippe hull til neglene? Anonymkode: a0b61...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå