AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Dette er litt flaut for meg å spørre om, men siden jeg var veldig liten har jeg onanert ved å gni meg inntil ting. Alt fra senga mi til vasken på badet til bord osv. Da har jeg lagt noe mykt oppå og gnidd meg inntil det til jeg har fått orgasme. Nå som jeg er 27 år og fortsatt driver med dette begynner jeg å bli bekymret. Det er det eneste jeg får orgasme av, og jeg kan få det fort. Jeg har foreksempel aldri fått orgasme med kjæresten min som jeg har vært sammen med i 5 år. Har aldri sagt dette til noen og aldri hørt om noen som har hatt det sånn, sæ tenkte derfor å spørre her. Er dette veldig unormalt og hva kan jeg gjøre med det? Jeg vil jo gjerne ha sex og få orgasme på samme måte som alle andre. Anonymkode: b7f83...b66 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Jeg bruker 3. og 4. finger på hånda. Det går fortest med høyre, men da jeg brakk den i vinter måtte jeg lære opp venste hånda til diverse. Det går tregere, men det funker. Jeg har blitt nesten keivhendt, nå. Vi liker forskjellige ting. Har du aldri prøvd med kun fingrene?
Ariana807 Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 (endret) Alle har sine metoder de bruker, så du er ikke unormal med din metode Det er ikke unormalt å blir sittende fast i faste rutiner. Du har funnet noe som fungerer og kroppen har nå lært at den oppnår orgasme på denne måten. Det går ann å «omprogramere» deg selv, men å utforske andre stillinger og måter for onanering. Selv bruker jeg 2 fingre i sirkulære bevegelser rundt klirotis i en «mot klokka» bevegelse jeg og er «stuck» i denne metoden og sliter med å få orgasme med en mann pga. jeg trenger akkruat den stillingen og bevegelse for å oppnå orgasme. Da jeg for øyeblikke ikke har en mann, så har jeg ingen hastverk med prøve å lære meg nye metoder Endret 26. mars 2019 av Ariana807
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 31 minutter siden, Ariana807 skrev: Alle har sine metoder de bruker, så du er ikke unormal med din metode Det er ikke unormalt å blir sittende fast i faste rutiner. Du har funnet noe som fungerer og kroppen har nå lært at den oppnår orgasme på denne måten. Det går ann å «omprogramere» deg selv, men å utforske andre stillinger og måter for onanering. Selv bruker jeg 2 fingre i sirkulære bevegelser rundt klirotis i en «mot klokka» bevegelse jeg og er «stuck» i denne metoden og sliter med å få orgasme med en mann pga. jeg trenger akkruat den stillingen og bevegelse for å oppnå orgasme. Da jeg for øyeblikke ikke har en mann, så har jeg ingen hastverk med prøve å lære meg nye metoder Jo, det er nettopp nå du burde leke deg med andre metoder slik at du kom deg ut av det snevre mønsteret og kanskje var mere åpen om det skulle dukke opp en mann.... Anonymkode: de2df...f78 3
Ariana807 Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er nettopp nå du burde leke deg med andre metoder slik at du kom deg ut av det snevre mønsteret og kanskje var mere åpen om det skulle dukke opp en mann.... Anonymkode: de2df...f78 Jeg har det helt supert og fantastisk med meg selv akkruat nå. Jeg er åpen for å treffe noen, men har ingen intensjoner om å finne ut av noe før jeg er i et forhold for ingen menn er like, bedre å tilvenne seg hva en person liker og få orgasmer på «hans» måte, enn å finnne ut av noe annet selv som helle rikke vio fungere, så jeg ser ingen vits i det da jeg har det helt supert alene og storkoser med med min nyeste favoritt Mr Grey-Blank 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, det er nettopp nå du burde leke deg med andre metoder slik at du kom deg ut av det snevre mønsteret og kanskje var mere åpen om det skulle dukke opp en mann.... Anonymkode: de2df...f78 Nope, jeg er ikke villig til å endre hva jeg liker for at KANSKJE en mann skulle dukke opp. Ta ansvar for egen seksualitet folkens. Anonymkode: 90da8...c12
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #7 Skrevet 26. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope, jeg er ikke villig til å endre hva jeg liker for at KANSKJE en mann skulle dukke opp. Ta ansvar for egen seksualitet folkens. Anonymkode: 90da8...c12 Haha! Åkei....nå var det ikke deg det ble svart til da men 🙄 jeg leste innlegget som et ønske om å komme ut av en stuck situasjon hvor man faktisk ønsket å være i stand til å få orgasme på flere måter.... Men hvis det å kunne få orgasme på andre måter enn å sirkulere et par fingre og gnikke klitoris i et helt bestemt mønster er en negativ greie, så værsågod og god dag mann økseskaft 😆 Anonymkode: de2df...f78
Master1 Skrevet 26. mars 2019 #8 Skrevet 26. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er litt flaut for meg å spørre om, men siden jeg var veldig liten har jeg onanert ved å gni meg inntil ting. Alt fra senga mi til vasken på badet til bord osv. Da har jeg lagt noe mykt oppå og gnidd meg inntil det til jeg har fått orgasme. Nå som jeg er 27 år og fortsatt driver med dette begynner jeg å bli bekymret. Det er det eneste jeg får orgasme av, og jeg kan få det fort. Jeg har foreksempel aldri fått orgasme med kjæresten min som jeg har vært sammen med i 5 år. Har aldri sagt dette til noen og aldri hørt om noen som har hatt det sånn, sæ tenkte derfor å spørre her. Er dette veldig unormalt og hva kan jeg gjøre med det? Jeg vil jo gjerne ha sex og få orgasme på samme måte som alle andre. Anonymkode: b7f83...b66 Er vel en ok måte å få orgasme på det MEN du burde ta det opp med typen at du aldri får orgasme ....... SnaKK med Ham Om du ikke tar opp ting ....så blir det heller aldri bedre M@ster
Mabuse Skrevet 26. mars 2019 #9 Skrevet 26. mars 2019 Et tips: Hvis du får orgasme av å gni deg mot ting kan du vel også få det av å gni deg mot mannen din? Når du sitter oppå og rir han kan du avslutte med å sprute glidemiddel over magen eller nedre del av brystet hans. Så kan du gni deg mot han slik at det går for deg. En dame jeg var sammen med gjorde dette. Hun kom sterkt av det, samtidig som det var noe vi var sammen om. Problemet løst! 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 19 timer siden, Master1 skrev: Er vel en ok måte å få orgasme på det MEN du burde ta det opp med typen at du aldri får orgasme ....... SnaKK med Ham Om du ikke tar opp ting ....så blir det heller aldri bedre M@ster Han vet om det, men han tar det ikke spesielt bra. Han føler ikke han er god nok fordi han forventer at jeg skal komme like mye som han, også ble han skuffa fordi jeg har faka det såppas mange ganger dessverre. Så det har egentlig ødelagt sexlivet vårt ganske mye 🙄😶 Anonymkode: b7f83...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå