AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Hvor lenge er det vanlig å trene sammen med en personlig trener? Jeg har trent sammen med en PT i snart 2 måneder og merker en fin fremgang, men motivasjonen min for å fortsette er ikke helt der enda. Vil 5-6 måneder være veldig lenge å trene med en PT? Anonymkode: 673f7...9fa
Gjest BearMama Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Du trener med PT så lenge du føler det gir deg noe. Mannen min har faste PT kunder som har vært hos han i årevis. Noen bruker han i blandt, noen fast en i mnd andre jevnt hver uke 😊
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Jeg har trent med min PT i to år nå og kommer til å fortsette så lenge det gir meg noe. Jeg velger å bruke penger på det fremfor kino, kafebesøk og andre småting til i løpet av en måned blir til en større sum Anonymkode: ab89d...4de
Gjest kittkatt Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 Jeg har trent med PT i snart 2 år. Det varierer om det er en gang i uka, eller annenhver. Kommer veldig an på formen min, men han er flink å motivere meg og få meg til å sette meg mål. Jeg elsker det, og tenker å ta en pause fra det når jeg er ferdig med denne PT-pakken for å spare litt penger til i sommer, og begynne igjen i høst. Det er en investering, men en god en.
Gjest Raggy Skrevet 2. april 2019 #5 Skrevet 2. april 2019 Jeg tenker jeg alltid vil ha kontakt med pt. Jeg har hatt time en gang i uka i en periode, andre ganger en gang pr mnd, nå er det flere mnd siden sist pt time men jeg har fortsatt gode økninger på trening så ser ikke behov for veiledning. Skal snart over i en fase med lettere trening, skal regulere dette selv men pt lager kostholdsopplegg som passer treningen og mitt ønsker om å forme kroppen litt ekstra før den satans bikinien skal på Trener ikke så tungt når jeg vil ned i vekt. Svaret på spørsmålet ditt gir seg litt selv utifra dine egne ønsker og behov. Jeg iler til min pt hvis treningen går tungt å jeg sliter med motivasjonen. Da får jeg nytt program og får et mentalt kick Jeg bruker sånn ca ti timer pr år, men har en veldig tilgjengelig pt som er mye med når vi trener og gir alltid tips og råd på melding ved behov. Verdens beste pt vil jeg si
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #6 Skrevet 3. april 2019 Takk for svar alle sammen! Jeg fant for litt siden ut at jeg er gravid og har lest at trening kan hjelpe til å gjøre fødselen lettere. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en PT pakke til nå når sats har en liten rabatt på gang. Er litt redd for om jeg kommer til å klare å trene riktig når tyngdepunktet flytter seg etterhvert. Anonymkode: 673f7...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå