Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som har vært på Universeum i Gøteborg? Vet dere noe om forholdene til dyrene der? Er ikke interessert i å gå dit om de ikke har mye plass.

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk plass synes jeg! Er vel ikke så mange dyr der? Husker mest bare fisk og krypdyr jeg. Og fugler! 

Anonymkode: 80463...865

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk plass synes jeg! Er vel ikke så mange dyr der? Husker mest bare fisk og krypdyr jeg. Og fugler! 

Fugler, fisk og krypdyr er dyr for meg. Liker ikke om de har lite område å bevege seg på.

Men godt å høre at det er verd å besøke.

AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2019 den 11.00, Tvist skrev:

Fugler, fisk og krypdyr er dyr for meg. Liker ikke om de har lite område å bevege seg på.

Men godt å høre at det er verd å besøke.

Man tar heisen til topps og så går man nedover. Det er liksom etasjer på hver side, så når man kommer ned tar man for seg andre siden. Vi rakk ikke alt, så beregn god tid! Er også en fin ute-cafe der. Veldig moro i aktivitets rommene, enten du er 5 el 40 år 🙈🙈

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man tar heisen til topps og så går man nedover. Det er liksom etasjer på hver side, så når man kommer ned tar man for seg andre siden. Vi rakk ikke alt, så beregn god tid! Er også en fin ute-cafe der. Veldig moro i aktivitets rommene, enten du er 5 el 40 år 🙈🙈

Men du svarer vel ikke helt på det TS spør etter. Hvordan er forholdene til dyrene? 

Anonymkode: 909cd...f47

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du svarer vel ikke helt på det TS spør etter. Hvordan er forholdene til dyrene? 

Jo, det var meg som svarte lenger oppe...  om akkurat det. det er ikke dyr der. Men fisker, fugler, slanger og edderkopper. Og de har det nok helt fint. Man går inne i en regnskog bla. Så ville jeg bare skrive litt mer om hvordan det er der. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det var meg som svarte lenger oppe...  om akkurat det. det er ikke dyr der. Men fisker, fugler, slanger og edderkopper. Og de har det nok helt fint. Man går inne i en regnskog bla. Så ville jeg bare skrive litt mer om hvordan det er der. 

Nei, du svarer jo fortsatt ikke på spørsmålet. Hvordan er plassforholdene? Hvordan blir de behandlet? etc... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk et veldig godt inntrykk. Fine og romslige omgivelser, rent og ryddig. Og så har de som nevnt ikke så mange av de dyrene som blir mest preget av fangenskap. Men nå er jeg ikke veterinær eller ekstrem aktivist, så ikke det jeg er nærmest på å bedømme. 

Har du forsøkt en runde på google? Må da være noen som har meninger om dette. 

Anonymkode: fe0f8...156

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du svarer jo fortsatt ikke på spørsmålet. Hvordan er plassforholdene? Hvordan blir de behandlet? etc... 

Ok 😅 man går inne i en stor regnskog. Over en bro bla. Fugler flyr rundt deg. 

Man går gjennom en tunell. Det er fisk som svømmer rundt deg i et gedigent «basseng». 

Det er fjell og fossefall. Laget så nærme de naturlige rammer de lever i til vanlig. 

Når de (krypdyr,fisk og fugler) først er i fangenskap går det nok ikke an å ha det bedre enn de har det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...