Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 Kan noen forklare meg den? Trodde jeg hang med, men det gjorde jeg visst ikke likevel...
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #2 Skrevet 17. april 2005 Jeg var så trøtt da jeg så den og fikk ikke med meg masse... men hvem var han FEAR fyren? Han på tv? Hvilken sammenheng kom han inn i? Skjønner ingenting jeg, tror jeg må se den igjen. Virket jo bra..
Gjest Ninakanin Skrevet 17. april 2005 #3 Skrevet 17. april 2005 knurr..... donnie darko er verdens kuuleste film, tenk at dere ikke forstod den...knurrknurr..
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 knurr..... donnie darko er verdens kuuleste film' date=' tenk at dere ikke forstod den...knurrknurr..[/quote'] Jammen jeg sovna jo! :o
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Har det vært verdens kuleste film-kåring? Hvor?
Gjest Ninakanin Skrevet 18. april 2005 #6 Skrevet 18. april 2005 Eh, i hodet mitt kanskje? Er du treig eller? Følger ikke med på kåringene mine heller... fytti
Rio Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 Han endrer iallefall ting sånn at han dør istedenfor de i familien, så vidt jeg husker
Trudi Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 Mulig at jeg husker feil film her nå, men var ikke greia at livet hans liksom gikk i loop? At det gikk "rundt og rundt"?
Gjest Ninakanin Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Nei han fant ut hvordan man åpner tidshull, så han går tilbake i tid og forandrer på tingene slik at ikke kjæresten hans dør, men han selv. Men han husker ikke skikkelig at det er det han gjør, så han ledes til å gjøre forandringene gjennom "syner", det er derfor han tror han er schizofren, og får transer hvor han gjør ting uten at han er klar over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå