Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen forklare meg den? Trodde jeg hang med, men det gjorde jeg visst ikke likevel...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var så trøtt da jeg så den og fikk ikke med meg masse... men hvem var han FEAR fyren? Han på tv? Hvilken sammenheng kom han inn i? Skjønner ingenting jeg, tror jeg må se den igjen. Virket jo bra..

Gjest Ninakanin
Skrevet

knurr..... donnie darko er verdens kuuleste film, tenk at dere ikke forstod den...knurrknurr..

Gjest gjest1
Skrevet
knurr..... donnie darko er verdens kuuleste film' date=' tenk at dere ikke forstod den...knurrknurr..[/quote']

Jammen jeg sovna jo! :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Har det vært verdens kuleste film-kåring? Hvor?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Eh, i hodet mitt kanskje? Er du treig eller? Følger ikke med på kåringene mine heller... fytti

Skrevet

Han endrer iallefall ting sånn at han dør istedenfor de i familien, så vidt jeg husker :P

Skrevet

Mulig at jeg husker feil film her nå, men var ikke greia at livet hans liksom gikk i loop? At det gikk "rundt og rundt"?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nei han fant ut hvordan man åpner tidshull, så han går tilbake i tid og forandrer på tingene slik at ikke kjæresten hans dør, men han selv. Men han husker ikke skikkelig at det er det han gjør, så han ledes til å gjøre forandringene gjennom "syner", det er derfor han tror han er schizofren, og får transer hvor han gjør ting uten at han er klar over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...