Gå til innhold

Hva er dette for slags moral? Er jeg rar?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor den passer inn, så jeg poster det her. Men jeg er veldig praktisk av meg.
Jeg har opplevd å forelske meg i utlandet, jeg har hatt drømmer om Amerika, også Tyskland.
Men, jeg ser ikke vitsen? hvorfor flytter folk til andre land? hvorfor gidder folk å jobbe for et forhold i utlandet? Og særlig de som finner seg kjæreste med annen kulturell bakgrunn. Så tungvindt, å lære seg språket, forandre på sin levemåte...

Anonymkode: bd013...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om du liker utlandet så godt at du vil bo der? Hva om du treffer en partner i utlandet som betyr alt for deg, har dine verdier og syn? 

Mye i livet som er tungvindt. Det å lære seg språk kan være vanskelig, men så utfordrende, nyttig og gøy. Det er godt og sunt å lære seg noe nytt. 

Hva tenker du å gjøre hvis du ikke vil gjøre noe som er tungvindt? Å ligge på sofaen eller være på dataen hele dagen er ikke tungvindt, men du finner vel ikke lykken ved bare å gjøre det, heller. Man må gjøre noen tungvindte ting også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hva overskriften har med HI å gjøre. 

Anonymkode: 41160...e5b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva overskriften har med HI å gjøre. 

Anonymkode: 41160...e5b

Ikke jeg heller. Det er ingenting i HI som har noe som helst med moral å gjøre. 

Anonymkode: 78717...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...