AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Jeg vet ikke hvor den passer inn, så jeg poster det her. Men jeg er veldig praktisk av meg. Jeg har opplevd å forelske meg i utlandet, jeg har hatt drømmer om Amerika, også Tyskland. Men, jeg ser ikke vitsen? hvorfor flytter folk til andre land? hvorfor gidder folk å jobbe for et forhold i utlandet? Og særlig de som finner seg kjæreste med annen kulturell bakgrunn. Så tungvindt, å lære seg språket, forandre på sin levemåte... Anonymkode: bd013...e39
exictence Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Hva om du liker utlandet så godt at du vil bo der? Hva om du treffer en partner i utlandet som betyr alt for deg, har dine verdier og syn? Mye i livet som er tungvindt. Det å lære seg språk kan være vanskelig, men så utfordrende, nyttig og gøy. Det er godt og sunt å lære seg noe nytt. Hva tenker du å gjøre hvis du ikke vil gjøre noe som er tungvindt? Å ligge på sofaen eller være på dataen hele dagen er ikke tungvindt, men du finner vel ikke lykken ved bare å gjøre det, heller. Man må gjøre noen tungvindte ting også.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Jeg forstår ikke hva overskriften har med HI å gjøre. Anonymkode: 41160...e5b 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke hva overskriften har med HI å gjøre. Anonymkode: 41160...e5b Ikke jeg heller. Det er ingenting i HI som har noe som helst med moral å gjøre. Anonymkode: 78717...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå