AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Jeg blir utrolig tent og kosete når en mann (som jeg er interessert i) puster og snuser meg i nakken. Jeg får en sånn deilig følelse i kroppen, og jeg blir nesten som en kåt pusekatt som gnir meg rundt på vedkommende. Jeg snuser og puster automatisk på de jeg liker, og da alltid i nakkeområdet. Jeg må liksom bare lukte ferdig. Forklar meg dette med hormoner, trygghet, omsorg, sex. Forstod det som at det var veldig normalt. Anonymkode: c55ab...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg blir utrolig tent og kosete når en mann (som jeg er interessert i) puster og snuser meg i nakken. Jeg får en sånn deilig følelse i kroppen, og jeg blir nesten som en kåt pusekatt som gnir meg rundt på vedkommende. Jeg snuser og puster automatisk på de jeg liker, og da alltid i nakkeområdet. Jeg må liksom bare lukte ferdig. Forklar meg dette med hormoner, trygghet, omsorg, sex. Forstod det som at det var veldig normalt. Anonymkode: c55ab...0ef Ikke røp dette for andre menn værsåsnill... Fungerer i 8 av 10 tilfeller er min erfaring... Anonymkode: 7dee9...ff3
Gjest #Rasshøl Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Hmh, særlig deilig er det med sur øl og sigarett ånde. Det er bare sååå herlig!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, #Rasshøl skrev: Hmh, særlig deilig er det med sur øl og sigarett ånde. Det er bare sååå herlig! Ingen gidder da vel være sammen med mannfolk som røyker? Øl derimot lukter jo godt. Anonymkode: 03f4c...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 2 minutter siden, #Rasshøl skrev: Hmh, særlig deilig er det med sur øl og sigarett ånde. Det er bare sååå herlig! Ja, Ikke sant! 👅 Anonymkode: efb83...db1
Gjest #Rasshøl Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen gidder da vel være sammen med mannfolk som røyker? Øl derimot lukter jo godt. Anonymkode: 03f4c...bf1 Jeg snakket ikke om forhold. Det var mer et eksempel.
Gjest #Rasshøl Skrevet 26. mars 2019 #7 Skrevet 26. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, Ikke sant! 👅 Anonymkode: efb83...db1 Mmmmmmm
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #8 Skrevet 26. mars 2019 Jeg også, det er en av de mest erogene sonene mine. Jeg pleier ofte å be menn om å kysse meg i nakken, jeg får intenst gode frysninger i hele kroppen av det. Ligger vi og spooner og han puster meg i nakken så blir jeg kåt på to sekunder, begynner å stønne og vri meg. Det beste er hvis han legger munnen nederst ved siden av halsen min og bare puster sånn varmt sånn at det kiler. Blir kåt bare av tanken. Jeg gjør det samme med menn jeg liker, lukter, puster og kysser på hals/nakke. Anonymkode: 08782...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #9 Skrevet 26. mars 2019 Min fyr påstår at vi kan puste og snuse dem i nakken til trygghet og tiltrekning like mye som dem gjør på oss kvinner. Det går begge veier da? Fermoner all over the place? Avhenger ikke denne snuse-seansen at begge er like tiltrekt av hverandre? Det er jo hormoner som gjør at vi skaper tettere emosjonelle bånd. Jeg tar meg noen ganger i å ligge og gni ansiktet og håret mitt inntil han, på brystet feks, og nesten bruke han som kløpute. Det ser ut som jeg gnir over all min lukt på han. Det bare skjer. Det er så koselig og godt. Og det ser ut som at han liker det han og. Er dette glemte biologiske parrings-rituale, og i så fall, er ikke det veldig kult? Tenk å ha et bekmørkt disko, og bare funne noen av rene instinkter. Ts Anonymkode: c55ab...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå