AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Flere med erfaring med tanngnissing eller tannpress? I det siste har jeg på en måte våknet på natten, av at jeg biter tennene sammen, presser tenner sammen. Hva er symptomer på dette? Hodepine, hovent kinn, ubehag inni øret etc? Kan det være mest på ene siden av munn/kinn? Anonymkode: debed...d31
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet ditt, da det ikke fins symptomer på tanngnissing.. Man kjenner feks ikke at man har gjort det når man våkner. Men om du mener hvorfor man gnisser tenner eller om det kan være et symptom for noe? Jeg vet hvertfall at jeg selv gjør det når jeg har mareritt. Og jeg har mareritt i perioder når jeg stresser mye, er anspent eller har angst for noe. Når jeg tar det med ro og bearbeider og håndterer ting ordentlig istedenfor å fortrenge dem så har jeg ikke mareritt, og jeg gnisser heller ikke tenner. aner ikke om dette besvarte spørsmålet. Anonymkode: 1aaef...e9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå