AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Etter litt frem og tilbake så fikk jeg fjernet p staven min i dag, selvsagt med et håp om å bli gravid. Det jeg lurer på er litt erfaring fra dere andre som har blitt gravid etter p stav, hvor lang tid tok det å bli gravid? Når ble syklusen stabil? Etc Anonymkode: 74ffc...7d1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter litt frem og tilbake så fikk jeg fjernet p staven min i dag, selvsagt med et håp om å bli gravid. Det jeg lurer på er litt erfaring fra dere andre som har blitt gravid etter p stav, hvor lang tid tok det å bli gravid? Når ble syklusen stabil? Etc Anonymkode: 74ffc...7d1 Min venninne ble gravid 6 mnd etter staven var ute. Satte den inn igjen en tid etter fødsel, og da hun ønsket barn igjen tok hun den ut å ble gravid i 4 mnd Er henholdsvis 10 år mellom barna så er derfor hun satte inn staven etter første da hun egentlig ikke ønsket ett barn til. Men aner ikke noe om syklusen hennes, men hun ble nå gravid fort begge gangene. Anonymkode: 463d2...fae
Abrakadabra88 Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Jeg fjernet min for akkurat 3 uker siden i dag. Har ikke fått tilbake mensen enda, og vi hopper av i svingen enn så lenge. Vil helst ha en normal syklus før vi prøver😊
Umulia Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, Abrakadabra88 skrev: Jeg fjernet min for akkurat 3 uker siden i dag. Har ikke fått tilbake mensen enda, og vi hopper av i svingen enn så lenge. Vil helst ha en normal syklus før vi prøver😊 Hvorfor venter du på at syklusen skal stabilisere seg før du blir gravid, har det noen spesiell hensikt? Spør bare av nysgjerrighet 😊
Abrakadabra88 Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 3 timer siden, Umulia skrev: Hvorfor venter du på at syklusen skal stabilisere seg før du blir gravid, har det noen spesiell hensikt? Spør bare av nysgjerrighet 😊 Nei, bare at jeg selv vil bli kjent med kroppen og syklusen min etter så mange år på prevensjon. Også er det andre årsaker. Pusser opp hus og ønsker å bli helt ferdig med det før vi kan konsentrere oss om å gå en baby 😊 Men, skulle det allikevel skje så skjer det 🤰🏽
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå