Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvordan ser man om man har fått hemmelig mld på messenger? Nå som det er mulig, lurer jeg på hvordan det funker.

kjæresten min er hele tiden inne på messenger, men når han først åpner den foran meg er siste samtale med meg. Skjønner ikke hva han driver med der inne

Anonymkode: a5255...dcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker han er på Messenger og ikke på selve FB? 

Anonymkode: a6fdf...40d

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Det er godt mulig han har arkivert det eller slettet samtalen. er det førstnevnte havner arkiverte meldinger i en egen "innboks" for arkiverte meldinger.

AnonymBruker
Skrevet

Spør han hvem han snakker med?

Anonymkode: fa01a...7e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hemmelig melding blir liggende på tidspunktet siste melding ble sendt, selv om meldingen forsvinner. Så da må han eventuelt slette hele samtalen. 

Anonymkode: db10a...bc0

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker han er på Messenger og ikke på selve FB? 

Nei det kan også være fb, trodde egentlig at man ikke stod som pålogget på messenger når man var i fb appen. Men det gjør man har jeg skjønt utifrå andre tråder her. Takk😀

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det kan også være fb, trodde egentlig at man ikke stod som pålogget på messenger når man var i fb appen. Men det gjør man har jeg skjønt utifrå andre tråder her. Takk😀

Typen min er pålogget på Messenger hele tiden men er fordi han er inne på selve FB hele tiden og ser på videoer og mye rart.  

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...