Gå til innhold

Hvilke buksefasong passer jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært behagelig i alle disse årene hvor skinny jeans har vært akseptabelt, for det er det eneste jeg føler jeg ser OK ut i. Jeg er ganske lav (1.60) og småchubby/formfull (60 kg), og sliter med å finne andre typer bukser jeg kan gå med. På en måte er jeg glad for at det er et mer variert utvalg av bukser i dagens motebilde, og jeg synes alle slags stiler kan se stilige ut på andre, men jeg blir ikke helt komfortabel med annet enn skinny jeans på meg selv. Med bootcut føler jeg at jeg ser enda kortere ut, og momjeans ser dumt ut når man har sånne lår som meg.. Hva mener dere passer til folk som er korte og ikke veldig slanke? Generelt hvilke typer bukser passer til hvilke kroppsfasonger?

Anonymkode: 567c0...430

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for en bukse med rette bein.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Jeg ville gått for en bukse med rette bein.

Enig. Søk på "straight leg" fasong. Dette er et snitt som er kledelig for alle. De har lik vidde i lår og legger, men er ikke baggy eller pinnstramme. Feks:  image.png.923c77750579509cadd37adbd9f3202c.png

Anonymkode: 5816e...e5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lik høyde og fasong som deg. Bruker slike bukser som er avbildet over her, eller bukser med svak vidde og helt rette ben hele veien ned. Bruker dog bukser med noe høyere liv, synes det gir inntrykk av litt lengre ben. Synes faktisk at skinny jeans er det som gjør at jeg ser tykkest og lavest ut. 

Anonymkode: 960e5...86c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...