Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig innesluttet av meg og har alltid vært slik, jeg er og introvert, Folk sier du må bli mer utadvent. Men jeg prøver klarer det bare ikke, jeg er som jeg er, hvorfor er det ikke sosialt akseptabelt å være den still som lytter mer enn hun snakker, liker bedre å være hjemme enn å fyke på byen.

Anonymkode: 0d2d5...fec

Videoannonse
Annonse
Gjest SeptemberRose
Skrevet

Fortsett med å være den du er, og drit i hva andre mener. Kjenner meg godt igjen i det du skriver, men bryr meg ikke om hva andre tenker og mener om det.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig innesluttet av meg og har alltid vært slik, jeg er og introvert, Folk sier du må bli mer utadvent. Men jeg prøver klarer det bare ikke, jeg er som jeg er, hvorfor er det ikke sosialt akseptabelt å være den still som lytter mer enn hun snakker, liker bedre å være hjemme enn å fyke på byen.

Anonymkode: 0d2d5...fec

Det er da mer enn sosialt akseptert, ts. Du har bare havnet i ei bakevje der folk tror det er ok å fortelle deg slikt. 

Så sett ned foten. Gi klar og tydelig beskjed om at dette er ugreit. Kutt kontakten med alle som ikke respekterer det som et svar (for hvem trenger folk i livet som ikke respekterer en?)

Anonymkode: 42ee9...211

Skrevet

Omgi deg meg folk som godtar deg for den du er. Er du introvert som person, kan du ikke tvinge deg til å bli ekstrovert- det kommer du til å bli så sliten av at du kan bli syk.

At folk sier at du må bli mer utadvendt, er nok sannsynligvis fordi de tror at du ikke er lykkelig slik du har det nå, altså stille og mer hjemme.Du er du-og du er god nok. Så sørg for å fortelle folk at du faktisk er fornøyd med den du er og hvordan livet ditt er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...