Gå til innhold

Rette egne innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Retter du egne innlegg hvis du ser skrivefeil? Jeg gjør det hvis jeg ser det med en gang, går noen ganger litt fort når jeg skriver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig retter jeg hvis jeg ser en feil.

Gjest Violetta
Skrevet

Ja som oftest gjør jeg det, for det irriterer meg når jeg ser jeg har skrevet feil.

Skrevet

Ja når jeg ser det så retter jeg!!!!! :)

Skrevet

Ja, jeg pleier å gjøre det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg pleier også å gjøre det. Prøver å være litt bevisst det norske språket.

Gjest Madeline
Skrevet

Prøver på det. Hender det går litt fort i svingene når jeg skriver innlegg.

Skrevet

Går det an å gå inn å rette på et innlegg etter at det er skrevet og sendt ?

Skrevet
Går det an å gå inn å rette på et innlegg etter at det er skrevet og sendt ?

Jepp, det går an. Trykk på endre, og fiks på det du vil :)

Jeg bruker å rette på innleggene mine hvis jeg finner en feil. Av og til går det fort i svingene :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Om jeg ser feilene, så retter jeg de. Men jeg leser ikke over alle min innlegg :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja selvfølgelig, jeg har veldig mange trykkleifer når jeg skriver fort. Hater å se feilene etterpå :-)

Gjest gjesta
Skrevet
Retter du egne innlegg hvis du ser skrivefeil? Jeg gjør det hvis jeg ser det med en gang' date=' går noen ganger litt fort når jeg skriver.[/quote']

yep. ASAP ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg retter de med en gang hvis jeg ser de. Men det er ikke alltid jeg leser over innleggene mine så nøye etter at de er sendt.

Hvis noen påpeker en skrivfeil i et innlegge jeg har skrevet, retter jeg det med en gang.

Jeg vet det kan gå litt for fort i svingene noen ganger når jeg skriver, så det har lett for å bli litt slurvefeil.

Skrevet
Hvis noen påpeker en skrivfeil i et innlegge jeg har skrevet' date=' retter jeg det med en gang.[/quote']

Jeg fant en feil :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det gjør jeg sjeldent. Må være ganske graverende den feilen som jeg gidder og rette.

Skrevet

Jeg gidder ikke gå inn å rette en liten feil, nei. Heller ikke hvis noen påpeker det.

Så lenge jeg gjør meg forstått får folk leve med en feil i innlegget mitt.

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Skrevet

Jeg retter på feil om jeg finner en. Det går ganske fort i svingene her og iblant når jeg skriver. Men ser ikke alltid over innleggene mine i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...