Gå til innhold

Hva forplikter det å date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg er klar for noe forhold med det første, men er det ok at jeg dater likevel?

Hva tenker du forplikter mtp å date noen? 

Er det greit å feks tenke at jeg kan date (samme person) i 3-6 mnd før jeg trenger å ta stilling til om jeg er klar for noe mer forpliktende?

Har truffet en mann jeg liker veldig godt, men er redd for å gå inn i noe for tidlig, og vil jo heller ikke bygge opp noen forventninger jeg muligens ikke kan innfri...

Anonymkode: 36a06...8a7

Skrevet

Vær ærlig om det fra dag 1, si det som det er, ikke gi noen falske forhåpninger, så får det være opp til han om det er bra nok for han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig fra første stund. Tenk om du selv datet noen som ikke ville ha et forhold, mens du ville. Det å få beskjed etter seks måneder at en ikke var noe, den er slem. Mange der ute som kun ønsker en elsker/elskerinne eller et løst forhold. 

Anonymkode: bf882...4e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synest også det er viktig å være ærlig om en også dater / treffer andre. Da tenker jeg med en som en dater over lengre tid. 

Anonymkode: 89ad8...586

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er best å være ærlig med folk helt fra starten. Å date noen i 3-6 måneder før du i det hele tatt tar stilling til om du er interessert i et forhold syns jeg er skikkelig råttent gjort

Anonymkode: 1a084...a67

AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig.

Når det er sagt så blir det ikke akkurat vanntett plan likevel, med han forrige jeg datet så ble det et spill fra hans side om å late som det var greit og samtidig prøve å pushe meg og nesten straffe meg litt. Han var VELDIG umoden da, men det er ikke første og sikkert heller ikke siste gang jeg dater en fyr som sier det er heeelt kult at man bare tar det sakte og uforpliktende, og som egentlig ikke takler det i lengden og begynner å oppføre seg rart. 

Anonymkode: 67655...8fb

Skrevet

Da kan du like godt date noe men uten å foplikter deg til noe ting, da må det vare likt for begge

alle dater for å finne noen som de kan vare sammen med, men å si at du kan date men ikke er klar for et forhold og la den andre bli glad i deg, forelsket og vil mer en bare en flørt, den er ikke bra. 

Hvis du ikke er klar for noe seriøst da bør du heller la vare å såre noen andre. gå ut og treff tilfeldig folk uten å binde noen til deg, frem til du finner ut at nå er du klar for å ha noe seriøst forhold

jeg datet en for en stund tilbake, men etter 3-4 dates sa jeg ifra at kjemien ikke er på plass og at jeg vil ikke kaste tiden hennes bort. Det var hun glad for og satt pris på at jeg var ærlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...