AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Hei! Er i en prosess med jobbsøking hvor det kreves å oppgi to referanser. Jeg har en utfordring her: Referanse fra nåværende jobb det har jeg, den er gullfin og de hadde gjerne beholdt meg om de kunne. So far so good! Men jeg har ingen referanse nummer to. Arbeidsgiver nummer to på lista mi har jeg veldig lite lyst å oppgi, fordi jeg rett og slett sluttet der pga mistrivsel og følte meg veldig utilpass på arbeidsplassen etter at det ble bytte av leder. Min gamle leder på denne arbeidsplassen er ikke tilgjengelig for referanse. Den siste sjefen er tilgjengelig, men vi hadde en konflikt, og jeg mistrivdes over lang tid (såpass at det nok gitt utover mitt arbeid også den siste tiden) og har dermed ikke lyst å bruke henne. Neste på lista er deltidsjobber jeg hadde som student, som jeg også sluttet for 7 år siden. Er ikke det litt gammelt? De etterspør spesifikt etter å ha to referanser. Så jeg kan 1, gå til min gamle arbeidsgiver å høre om de kan være referanse selv om det er lenge siden... Eller to, si at jeg ikke har flere referanser.. Jeg har ingen politiske verv eller engasjert i viktige fritidsordninger utenom som jeg kan benytte som referanse. Har svært så lyst på denne jobben, og litt i vilråd her nå. Hjelp!? Anonymkode: 5cb2f...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå