AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 jeg å barnefar har er veldig anspent forhold,hatt det siden bruddet for 3 år siden. Jeg har ingen følelser for han men er helt klart såret og skuffet over måten han gjorde det på. Det var han som fant en annen å flyttet sammen med henne med engang. men likevell opplever jeg at han er veldig sint på meg,gjør alt han kan for å si sårende ting,veldig nedlatende,ekkel og prøver å få meg til å høres ut som verdens værste mor og vrir på alt jeg sier. ønsker at vi skal ha et bra samarbeid i forhold til barna våre,mem jeg orker rett å slett ikke ha kontakt med han. Alt går fint så lenge jeg ikke er uenig med han eller sier imot han,da er jeg sjalu å bitter tydligvis. Prøver å være saklig og ikke ufin,men er vanskelig når han aldri hører hva jeg sier men bare klikker å roper for å kue meg. Noen som har tips til hvordan man skal forholde seg til en sånn person? Jeg er rett å slett sliten å det tar enormt mye energi når en konflikt går over så mange år. og jeg har fortsatt noen år jeg må forholde meg til på en eller annen måte siden vi har barn sammmen. Anonymkode: 2ad8a...aae
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Ville bare holdt kontakten på et absolutt minimum så han må finne andre å ta ut aggresjonen sin på, ny-dama f.eks.. Anonymkode: 5ab65...608 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 Har du noe forhold til den nye damen? Er hun Ok? Jeg har veldig god kontakt med kjæresten til barnefar og snakker ofte med hun hvis jeg lurer på noe ang datteren vår. barnefar er vanskelig å kommunisere med! Snakker selvsagt med han også men er fantstisk å kunne prate med hun mor til mor. Anonymkode: 0030b...4de
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noe forhold til den nye damen? Er hun Ok? Jeg har veldig god kontakt med kjæresten til barnefar og snakker ofte med hun hvis jeg lurer på noe ang datteren vår. barnefar er vanskelig å kommunisere med! Snakker selvsagt med han også men er fantstisk å kunne prate med hun mor til mor. Anonymkode: 0030b...4de Det var brannfakkelen sin det 😁 Anonymkode: fd012...b34
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #5 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var brannfakkelen sin det 😁 Anonymkode: fd012...b34 Er ikke den nye damen sin feil noe av det. Hvis barnefar er så stygg med henne som hun sier så går det an å være litt storsinnet og kanskje prate med damen. Skjønner det er sårt men det hjalp meg veldig! Ting var sårt for meg også men siden hun tok ting bra og hadde forståelse for meg fikk vi god relasjon istedenfor at jeg skulle irritert meg over henne. Setter pris på den hjelpen hun gir og hun har mer forståelse for meg hun enn han til tider når det gjelder datteren vår. Er ikke alle som er som henne og er ikke sikkert hun nye damen er som henne heller men går an å gi det en sjanse for ungene sin del. Sunneste for de er jo at alle har et godt forhold og kan samarbeide. Anonymkode: 0030b...4de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå