Gå til innhold

Ikke noe særlig å se film på tv lenger da reklamene varer så lenge!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker på 90-tallet, da var det to minutter, to forskjellige reklamer som avbryt midt i sendingen. Men nå? Jeg tror faen meg det nesten er 20 minutter med reklame, og det flere ganger i filmen!!! Hvordan blir det i fremtiden? 

Anonymkode: f3503...793

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fremtiden gjør flere som meg, som bare streamer og ikke har kanaler. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en film på tv jeg har lyst til å se, så setter jeg den på opptak og venter en times tid. Da kan jeg spole over alt av reklame og drit. 

Anonymkode: 8e769...026

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ga opp film på TV for mange år siden. 

Anonymkode: cdd30...f84

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TV3 er ekstremt ille der, utrolig irriterende. 

Anonymkode: 63517...878

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker på 90-tallet, da var det to minutter, to forskjellige reklamer som avbryt midt i sendingen. Men nå? Jeg tror faen meg det nesten er 20 minutter med reklame, og det flere ganger i filmen!!! Hvordan blir det i fremtiden? 

Det er bare gamlinger som ser på TV lenger. Fremtiden er streaming, og der er det ikke reklame. Ser bare reklame på kino de gangene jeg glemmer å komme 20 min for sent til filmen.

Anonymkode: f08f6...f89

• Liker 2
Skrevet

Streamer 98% av alt jeg ser på TV. Orker ikke all reklamen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg hater reklame. 

Anonymkode: cdd30...f84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi tar opp ymse programmer vi ønsker å se, så ser vi heller på dem dagen etter feks, da kan vi spole galant over reklamen (gjør det ikke med alle programmene da) 😅 Det er ingenting som haster så mye at man MÅ se det den dagen det går. 

Anonymkode: 0270b...429

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Netflix, hbo, viaplay, tv2sumo, nrkappen, dplay, tv3viafree. Is all you need. Bort med tvbok og inn med appletv. 

Anonymkode: bb499...6c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Netflix, hbo, viaplay, tv2sumo, nrkappen, dplay, tv3viafree. Is all you need. Bort med tvbok og inn med appletv. 

Alle av oss er ikke så glad i å se film at vi betaler for det der. 

Noen ganger bare tilfeldigvis står det på en film som man får lyst å følge med på :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle av oss er ikke så glad i å se film at vi betaler for det der. 

Noen ganger bare tilfeldigvis står det på en film som man får lyst å følge med på :) 

Poenget er at disse blir like dyrt (eller billigere) som å ha tvboks og tvkanaler. Du kan sette på direktetv om du vil også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga opp vanlig TV for sånn snart 10 år siden. Ser det konsekvent på nett (Netflix, viaplay, sumo og hbo) og jeg bruker nrk nett-tv en sjelden gang type maks 1 gang i året, og get nett-tv på pc. 
Er det filmer jeg ønsker å se på TV, så tar jeg dem opp med Get og ser den dagen etter i nett-tven slik at jeg kan bare hoppe over reklamene. Samme med TV programmer, jeg henger som oftest en dag etter, noen ganger timer. For å kunne skippe over reklamen. 

Anonymkode: 567ec...ff5

Skrevet

Ser masse på NRK kvalitetsTV uten reklameavbrudd. (Programmet er sponset av ser jeg ikke på som reklameavbrudd). Med unntak av sport så ser jeg omtrent alt fra reklamekanaler i opptak. Slik at jeg kan spole vekk all reklamedritten. Men som sagt sport må man se live.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har  dplay, tv2 sumo og netflix. Og viafree (gratis) nrk (gratis) 

Da har vi tv for 350 kr ca. 

Skrevet

Ser hovedsakelig bare filmer og serier på DVD\Blu-ray da slipper jeg reklame.

Ser også på Netflix og HBO-Nordic da slipper man også reklame

AnonymBruker
Skrevet

Opptak! 

Anonymkode: e16bd...723

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På viafree er det jo masse reklame, sykt irriterende, men 

Anonymkode: e02d7...0b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På viafree er det jo masse reklame, sykt irriterende, men 

Da kan man betale for viaplay. Viaplay, tv2sumo, dplay og nrk så har man alle tvkanalene billigere. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan man betale for viaplay. Viaplay, tv2sumo, dplay og nrk så har man alle tvkanalene billigere. 

Betaler for viaplay og må logge inn for å se på viafree, men fortsatt masse reklame. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...