AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Jeg er en mann som lurer på en ting om kvinnens underdel. Jeg hadde ikke hatt sex med min bedre halvdel på noen uker. Da vi hadde sex startet jeg med å fingre henne og fikk to fingre rett inn. Noe som ikke har gått på de årene vi har vært sammen. Og etterpå når vi hadde sex datt jeg ut ved vært støt. Selv om jeg ikke har det største utstyret så har det aldri vært noe problem. Så jeg lurer på om kvinnens skjede kan utvide seg uten å ha sex eller må den ha noe inni seg for å bli utvidet? Anonymkode: 37793...c9c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Trolletråd? To fingrer i tissen er helt normalt, og skal ikke ha utvidet kjæresten din. Mulig du ikke var stiv nok da... Anonymkode: f9960...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Om man kunne finne ut av utroskap på den måten hadde sikkert det vært fint for menn, men slik er det ikke. En kvinne kan være videre eller trangere etter hvor hun er i syklusen, og også i forhold til grad av kåtskap. Hun må ha puttet et hode inn der og blitt skadet for å bli videre. Kvinner kan også få noe som heter fremfall som kan gjøre oss videre. Det er ikke på grunn av utroskap det heller, men alder eller fødsler, som regel. Sikker på at ikke du og/eller hun bare var litt for ivrige etter å ikke hatt sex på en stund? Anonymkode: e7836...e85 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 Hun vil også være "romsligere" hvis hun slapper godt av og ikke spenner musklene. Anonymkode: 4a1f5...945 1
Suspicious Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Sikkert jeg som "overtenker". Men jeg har alltid måtte starte med en finger da hun er trang. Aldri kunnet gått rett på to fingre. Og jeg var mere enn stiv nok. Hadde ikke sett hverandre på en stund så lysten var nok stor hos begge. Som sagt så er det nok jeg som overreagerer men jeg er jo tross alt en mann som elsker dama si og er redd for at hun skal finne enn annen. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå