Grald Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Hei Med planer om å kombinere fulltidsjobb med ingeniørstudier fom høsten av, så har jeg stilt spørsmålet "ca hvor mange undervisningstimer med obligatorisk oppmøte har man hvert semester?" til de to mest aktuelle universitetene nå. Ingen av de kan gi meg et svar på dette (antar at det er i frykt for å bomme med noen timer, og deretter få "problemer"). Derfor prøver jeg lykken på store fora, og håper noen her inne kan hjelpe meg. Har noen av dere gått byggingeniør? Kanskje til og med på Universitetet i Agder (Grimstad)? Vet dere ca. hvor mange timer hvert semester som har obligatorisk oppmøte? Snakker vi hver uke? Jeg spør fordi det blir en viss avstand til skolen som gjør at jeg må belage meg på hotellopphold + reisekostnader, som jo blir kostbart og upraktisk med hyppige krav om oppmøte. På forhånd hjertelig takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Det er veldig få fag som har obilgatorisk oppmøte, jeg gikk elektroingeniør ved en annen høyskole for noen år tilbake og det eneste faget vi hadde oppmøteplikt var et exphil aktig bullshitfag første semester, der ingen ville møtt opp om ikke det ble ført fravær. Men jeg vil fraråde deg å satse på å jobbe 100% ved siden av ingeniørstudie. Det var mange på mitt kull ved høyskolen som prøvde på dette, ingen holdt lenger enn noen få måneder. Ingeniørstudet krever mye arbeid, jeg hadde aldri klart å komme meg gjennom oppgavene og innleveringer vi fikk uten å samarbeide med andre studenter. Anonymkode: 3b3e0...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå