*M* Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 Noe å anbefale? Ser reklamer over hele byen, men jeg har ikke hørt om noen som har testet produktene.
Dru Skrevet 17. april 2005 #2 Skrevet 17. april 2005 Helt greie produkter. Har bare prøvd shampoo og balsam i brune flasker. Litt mer imponert over balsamen, egentlig. Den likte jeg ganske godt.
Gjest Violetta Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Jeg har også prøvd den sjampoen og balsamen i brun flaske, synes de lukter veldig rart. Ellers på linje med andre sjampoer og balsamer jeg har brukt, ikke bedre eller verre.
birgitte242 Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Jeg har prøvd volume shampoen og leave-in balsam, eller anti flat som det heter hos sunsilk. Du vet, den som ifølge reklamen skulle være som en wonderbra for håret ditt... yeah right, det er vel kanskje et av de minst efektive volume-produktene jeg har prøvd. Leave-in balsamen tynget ned håret og det ble flatere enn vanlig Prøvde også den andre typen, de oransje flaskene. Håret ble veldig mykt og fint da.
Angelizer Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Har prøvd den rosa shampoen og balsamen. De var helt ålreite. Håret ble glatt og mykt.
lene24 Skrevet 18. april 2005 #6 Skrevet 18. april 2005 Jeg har prøvd volume shampoen og leave-in balsam, eller anti flat som det heter hos sunsilk. Du vet, den som ifølge reklamen skulle være som en wonderbra for håret ditt... yeah right, det er vel kanskje et av de minst efektive volume-produktene jeg har prøvd. Leave-in balsamen tynget ned håret og det ble flatere enn vanlig Prøvde også den andre typen, de oransje flaskene. Håret ble veldig mykt og fint da. anti flat greiene var også noe av det dårligste jeg har kjøpt, men forventa meg ikke det største heller da, den kosta jo bare 29 kr tror jeg,på tilbud vel og merke
Sheba Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Bruker den brune/oransje for farget og slitt hår. Er kjempefornøyd med produktene, håret blir mykt og føyelig etter bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå