AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Hei, Jeg er ute etter andre sine erfaringer rundt samlivsbrudd. Svigerinnen min har 2 barn med en hyggelig mann, nå har de valgt å gå fra hverandre. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har merket at de har vært litt dårlig stemning siden i sommer. Jeg tenkte det var «travel hverdags problemer» ikke at det ble brudd. 😱 Jeg fikk vite dette via min mann, så vi er nok ikke så nære som jeg trodde. Men uansett, hva gjør jeg nå? Vi har barn i samme alder og jeg liker begge to veldig godt. Vi har feriert sammen og alle vi voksne og barn kommer godt overens sammen. Må vi (jeg og min mann) kutte ut han? Hun er jo i vår familie, men jeg har ingen erfaring med dette. Vil hun bli skuffet hvis vi har kontakt med han? 🙄 Jeg har lyst til å ringe begge 2 og si at jeg er her hvis de trenger noen å snakke med, men det er kanskje unaturlig ettersom de ikke har sagt det til meg en gang? Tips og erfaringer mottas med takk. Jeg er bare kjempetrist på barna og deres vegne og har lyst på en kjærlighetspil som kan reparere dette 😢 Anonymkode: d43a1...540
Belima Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 (endret) Hvis hun er svigerinnen din, så må jo mannen hennes enten være din eller din manns bror. Hvordan er famileiforholdet, din eller hans bror? Har en del å si for hvem dere støtter mest. Endret 25. mars 2019 av Belima La til mer informasjon.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 5 minutter siden, Belima skrev: Hvis hun er svigerinnen din, så må jo mannen hennes enten være din eller din manns bror. Hvordan er famileiforholdet, din eller hans bror? Har en del å si for hvem dere støtter mest. Hun er søsteren til min mann. Anonymkode: d43a1...540 1
Belima Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 (endret) Det er vel naturlig at mannen din støtter søsteren sin synes jeg. Du kan jo være der for for han hvis han vil. Det er alltid vanskelig når nær familie velger skilsmisse, men at mannen din først og fremst støtter egen søster er helt naturlig. Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg valgt søster fremfor svoger HVIS jeg måtte VELGE noens side. Blod er tykkere enn vann, som det sies. Hadde sagt til svogeren at jeg er der hvis du trenger noen å snakke med. La de få tid på seg, så vil du finne ut hvordan de takler situasjonen og hva de velger å si til deg/dere. Endret 25. mars 2019 av Belima 2
Belima Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Beklager, jeg ser at jeg har fått rota litt med spm til deg, men har rettet opp i siste innlegg. Lest feil i HI og da ble det rot.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Det kommer jo an på hvordan stemningen er mellom dem etter bruddet. Jeg har mye kontakt med brødrene til eksmannen min, jeg og min nye samboer har vært på turer og konserter sammen med dem. Det er ikke på grunn av barn, vi bare trives sammen. Eksen min synes det er helt greit, vi har et godt forhold etter bruddet. Hvis søsteren til mannen din er sår og lei er det nok lurt å støtte henne og holde seg unna han en stund. Anonymkode: 44e0f...49e
Thyra Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 På 25.3.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg er ute etter andre sine erfaringer rundt samlivsbrudd. Svigerinnen min har 2 barn med en hyggelig mann, nå har de valgt å gå fra hverandre. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har merket at de har vært litt dårlig stemning siden i sommer. Jeg tenkte det var «travel hverdags problemer» ikke at det ble brudd. 😱 Jeg fikk vite dette via min mann, så vi er nok ikke så nære som jeg trodde. Men uansett, hva gjør jeg nå? Vi har barn i samme alder og jeg liker begge to veldig godt. Vi har feriert sammen og alle vi voksne og barn kommer godt overens sammen. Må vi (jeg og min mann) kutte ut han? Hun er jo i vår familie, men jeg har ingen erfaring med dette. Vil hun bli skuffet hvis vi har kontakt med han? 🙄 Jeg har lyst til å ringe begge 2 og si at jeg er her hvis de trenger noen å snakke med, men det er kanskje unaturlig ettersom de ikke har sagt det til meg en gang? Tips og erfaringer mottas med takk. Jeg er bare kjempetrist på barna og deres vegne og har lyst på en kjærlighetspil som kan reparere dette 😢 Anonymkode: d43a1...540 Nei, dere "må" ikke kutte ut noen som helst oga samlivsbrudd. Dere bestemmer selv hvem dere vil ha kontakt med. Om hun bryter ut fordi han er voldelig, skjønner jeg hun blir skuffet om dere holder kontakten. Men om det er andre grunner, så gjør som dere føler for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå