AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Noen som har personlig kjennskap til denne menigheten? Er selv kristen, og syns de har mange gode verdier. Har lest meg litt opp på en amerikansk nettside for kirken, hvor en praktiserende svarer på spørsmål og myter, og ser at de ikke har noe i mot LGBT og at mennesker som selv kategoriserer seg innenfor denne rammen er hjertelig velkommen på møter og som medlemmer. Dette er viktig for meg. Gud elsker alle sine barn. Er de fortsatt så strenge at de ikke drikker kaffe? Å vente med sex til ekteskapet syns jeg er en fin ting. Har også lest at de faster ett døgn i måneden og at pengene de ellers ville brukt på mat, går til kirken. Er egentlig bare veldig nysgjerrig om noen har personlige erfaringer med Jesu Kristi kirke av Siste dagers hellige i Norge😇 Anonymkode: cf6be...1e5
Millimani Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Jeg har ingen personlig erfaring med menigheten så kanskje det er tullete å svare. Men jeg vet at de gir "tiende" (penger til menigheten, tror det er ca 10% av inntekten. I tillegg vet jeg at de ser på Gud og Jesus som to forskjellige personer og vesener. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Dette er mormoner, og har ingenting med Jesus å gjøre. Selv om Jesu navn brukes, betyr ikke det at det er den Jesus bibelen taler om. Dette er viktig å være klar over. Muslimer tror også at Jesus har levd, men de tror ikke på ham sånn som det står i bibelen. Jøder tror ikke at Jesus har kommet. De venter fremdeles på Messias. Bare for å nevne noe. Dersom du bekjenner deg som kristen, og vil fortsette med det, anbefaler jeg deg å holde deg unna denne menigheten du her nevner. Anonymkode: 56ea3...5aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå