Trampe Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 I natt lå jeg og sambo og småsnakket før vi sovnet. Han spurte meg plutselig om jeg ville holde tale til han i bryllupet vårt. Det ville han ha satt utrolig stor pris på. Han er så søt Har ikke tenkt på det før han sa det, har egentlig tatt det som en selvfølge at han skal holde tale til meg, men ikke at jeg også skal holde tale. Jeg blir nok å gjøre det siden han ønsker seg en... Men det blir vanskelig å skrive den,ja! :klø: Skal dere bruder holde tale til brudgommene deres?
Gjest Madam Felle Skrevet 17. april 2005 #3 Skrevet 17. april 2005 jeg skal holde tale, men til han sier jeg at jeg ikke skal. Må ha noe på lur den dagen, for han kan jo ikke få vite alt.
prikkeline Skrevet 17. april 2005 #4 Skrevet 17. april 2005 skal holde. tale ja. Føler det hadde blitt feil om jeg ikke gjorde det. Forløbig gleder jeg meg bare, men kommer sikkert til å grue meg litt når det nærmer segHar skrevet den sånn noelunde ferdig. Håper jeg ikke blir kjempenervøs og begynner å skjelve i stemmen, stamme frem ordene eller noe sånt. Liker ikke tanken på å ha alles oppmerksomhet i tillegg til at det blir festet til tape "for ever" - får bare litt prestasjonsangst da - men det går sikkert bra....
aprilbrud Skrevet 17. april 2005 #5 Skrevet 17. april 2005 Jg holdt tale i vårt bryllup i går, og det er jeg utrolig glad for! Var heldigvis ikke nervøs, det skjedde jo så mye hele tiden frem til det ble min tur. Og når jeg sto der og så utover masse mennesker (73 stk) som jeg er glad i, og som jeg vet vil mitt beste, så ble jeg helt rolig. Måtte ta et par pustepauser fordi jeg ble litt for rørt, men det tror jeg de bare syntes var fint. Fikk de tøffeste av de tøffe til å felle noen tårer, så da har jeg iallefall klart å få frem budskapet mitt tror jeg!
Gjest Betty Boop Skrevet 17. april 2005 #6 Skrevet 17. april 2005 jeg skal holde tale' date=' men til han sier jeg at jeg ikke skal. Må ha noe på lur den dagen, for han kan jo ikke få vite alt. [/quote'] Samme her!
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Ja, jeg skal tale. Til min kjære sier jeg bare at jeg ikke har bestemt meg enda
eliassen Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Har tenkt til å holde tale, men har ikke tenkt til å fortelle det til noen. Må ha muligheten for å feige ut
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 Har tenkt til å holde tale' date=' men har ikke tenkt til å fortelle det til noen. Må ha muligheten for å feige ut [/quote'] JEG OG
solisol Skrevet 18. april 2005 #12 Skrevet 18. april 2005 Jeg skal ha tale, og har faktisk skrevet første utkast allerede, må jo ha muligheten til å putte noe inn hvis det skjer noe uventet Han vet det ikke å kommer ikke til å få vite det.
Minerva Grey Skrevet 18. april 2005 #13 Skrevet 18. april 2005 Jeg kommer til å holde tale, tenker jeg, eventuelt lese et (selvskrevet) dikt. Har ikke skrevet enda - jobber bedre under press.
Martha Stewart Skrevet 18. april 2005 #14 Skrevet 18. april 2005 Jeg skal holde tale ja! Vil ikke la denne anledningen gå fra meg til å skryte uhemmet av min kjære foran alle gjestene, det fortjener han! Begynte på talen min i fjor en gang og har skrevet litt hver gang jeg har følt meg inspirert. F.eks hvis min kjære har vært ekstra snill en dag...
lucky Skrevet 18. april 2005 #15 Skrevet 18. april 2005 Jeg skal og holde tale. Det fortjener HAN :hjerter2:
Isola Skrevet 18. april 2005 #16 Skrevet 18. april 2005 Jeg skal også holde tale. Vet han ønsker at jeg skal gjøre det. Gruer meg skikkelig da, for vet jeg kommer til å stå å hulke, med snørr og tårer rennende... Blir veldig lett rørt! Ja, ja - det ordner seg vel....
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #17 Skrevet 18. april 2005 oii! alle her skal holde tale, og da føler jeg at jeg også må det... :oops: Trodde ikke det var vanlig?
Minerva Grey Skrevet 18. april 2005 #18 Skrevet 18. april 2005 Enlig tradisjon er det bare brudgommen som holder tale, men i dagens mer likestilte samfunn har det blitt mer og mer vanlig at bruden holder en tale tilbake. Noen velger i stedet å skrive en sang til brudgommen, som synges felles, eller leser et kjent dikt. Det er ingen som kan tvinge deg til å holde tale, men noen liker oppmerksomheten, og noen føler seg kanskje litt teite når de bare skal sitte der og alle skal snakke om dem og til dem og de ikke sier noe tilbake.
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #19 Skrevet 18. april 2005 Enlig tradisjon er det bare brudgommen som holder tale, men i dagens mer likestilte samfunn har det blitt mer og mer vanlig at bruden holder en tale tilbake. Noen velger i stedet å skrive en sang til brudgommen, som synges felles, eller leser et kjent dikt. Det er ingen som kan tvinge deg til å holde tale, men noen liker oppmerksomheten, og noen føler seg kanskje litt teite når de bare skal sitte der og alle skal snakke om dem og til dem og de ikke sier noe tilbake. Ja, noe bør jeg gjøre da Og han fortjener det jo masse masse Kanskje jeg kan skrive et dikt... hmm... men er jo lang tid å tenke på det!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. april 2005 #20 Skrevet 21. april 2005 Skal holde tale til familien og min kjære... har utrolig mye å være takknemlig for og det vil jeg at de skal få høre. Men så er det jo å få det ned på papiret.... , vet ikke kor mange papirblokker jeg har brukt og ingen tale ferdig enda Vanskelig å skrive noe og ikke gråte samtidig, noen som kjenner seg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå