Gå til innhold

Dagens dummeste spørsmål...mannfolk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor må mannfolka skreve så inn i granskogen så mye når de sitter?

Ja, når en sitter vedsiden mannfolka så skulle en tro at det er om å gjøre spre beina mest mulig. Dersom en sitter av en mann så følelses det nesten ut at vedkommende trenger enda mer plass...

Ja, jeg vet at det har med hvor mye «redskap vedkonmede har mellom beina» å gjøre, men det får være grenser hvor breeeed han skal være.

Til slutt så kan jeg fortelle at det var en mann på TV som hadde beina langt fra hverandre. For å si det sånn det var ikke akkurat vakkert å se på

Hva mener du om dette???

Anonymkode: a05c3...4cb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På bussen og trikken er det mer stødig å sitte med beina bredt. Det legger jeg merke til at damer også gjør. 

Gjest #Rasshøl
Skrevet

Jeg gjør det på toget hvis jeg er redd noen skal tråkke på hunden min, hvis hun sitter mellom beina mine. Jeg funderer faktiskt mer på de mennene som sitter med beina i kors, skulle tro det var ubehagelig?? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor må mannfolka skreve så inn i granskogen så mye når de sitter?

Ja, når en sitter vedsiden mannfolka så skulle en tro at det er om å gjøre spre beina mest mulig. Dersom en sitter av en mann så følelses det nesten ut at vedkommende trenger enda mer plass...

Ja, jeg vet at det har med hvor mye «redskap vedkonmede har mellom beina» å gjøre, men det får være grenser hvor breeeed han skal være.

Til slutt så kan jeg fortelle at det var en mann på TV som hadde beina langt fra hverandre. For å si det sånn det var ikke akkurat vakkert å se på

Hva mener du om dette???

Anonymkode: a05c3...4cb

Jeg klarer ikke å slappe av med beina tett sammen. Det vil si jeg må sitte og spenne musklene i beina for å sitte som ei dame. Naturen har vel bare skapt oss slik, ellers hadde ikke de fleste av oss (menn) sittet med spredte bein.

AnonymBruker
Skrevet

maxresdefault.jpg

Anonymkode: fb136...a2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, dr_zhivago said:

Jeg klarer ikke å slappe av med beina tett sammen. Det vil si jeg må sitte og spenne musklene i beina for å sitte som ei dame. Naturen har vel bare skapt oss slik, ellers hadde ikke de fleste av oss (menn) sittet med spredte bein.

:klaske: Det må da damer også! Greit at menn ikke finner det komfortabelt å sitte med låra limt sammen(det gjør jeg ikke som dame heller), men å nærmest være på vei spagat er unødvendig. Dersom man er fysisk ute av stand til å ha beina sammen når man sitter, så kan det faktisk være et problem med hoftene og da må man oppsøke lege(seriøst, dette er ikke kødd).

Anonymkode: 9c5aa...36c

• Liker 4
Skrevet

Det ser stygt ut, og er respektløst på kollektivtransport når det er lite plass også sitter noen og skrever over 2-3 seter. 

Man trenger ikke å presse beina sammen, men halvveis spagat er unødvendig og ekkelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame men sitter aldri med beina tett eller i kors. Blir anspent hvis jeg sitter sånn, slapper mer av med å sitte skrevende. 

Anonymkode: a6850...9a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg womanspreader tilbake på buss og trikk. Da blir de litt rare og usikre, gitt! 

Anonymkode: 74d44...a22

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Velkommen til en kvinnes verden! 

Anonymkode: 74d44...a22

Gjest ThotSlayer
Skrevet

Vi har noe mellom beina som gjør at det blir ubehagelig om vi sitter med beina samlet

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klaske: Det må da damer også! Greit at menn ikke finner det komfortabelt å sitte med låra limt sammen(det gjør jeg ikke som dame heller), men å nærmest være på vei spagat er unødvendig. Dersom man er fysisk ute av stand til å ha beina sammen når man sitter, så kan det faktisk være et problem med hoftene og da må man oppsøke lege(seriøst, dette er ikke kødd).

Anonymkode: 9c5aa...36c

Ok, da er det vel fordi alle menn har bestemt seg for å være mannsjåvinister da (også når vi sitter mutters alene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...