Intego Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 Vi har tenkt å ha en solist som skal synge i kirken, men hvor kan vi få tak i det? Kjenner ingen som kan synge...
Trampe Skrevet 17. april 2005 #2 Skrevet 17. april 2005 Gule sider? Spør foreldrene deres eller vennene deres. Kanskje en fra et lokalt band kan synge? Kanskje onkelen til forloven hans kan synge? Spør litt rundt, så dukker sikkert en opp...
Piarina Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Vi brukte en dame som heter Gjøril Songvoll. Kan anbefale henne, hun har en helt fantastisk stemme, og flere av gjestene kommenterte etter vielsen at hun nesten hadde "stjålet hele showet" fra presten... Se evt www.songvoll.no
Gjest Formosiss Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Kan anbefale en jente som heter Eldri Tofte. Har gått i klasse med henne, så jeg vet hun kan synge ;-) Har hatt oppdrag både her og der, og har også sunget på Chat Noir. Går nå på Ringerike Folkehøyskole (stjernefabrikken). Kan gi deg nr. dersom du vil :-)
Isola Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Hei Piarina og Formosiss! Hvor mye koster det å ha Gjøril eller Eldri til å synge 1-2 sanger i kirken? (Oslo) Takk for hjelpen!
Gjest Formosiss Skrevet 18. april 2005 #6 Skrevet 18. april 2005 Jeg er ikke sikker på hvor mye Eldri tar, men jeg tror ikke det er så vanvittig mye. :-) Redigert for å legge til: (Eldri har vel for øvrig reist litt her og der for å synge i bryllup, bl.a. til Sverige om jeg ikke husker helt feil)
Gjest Soon Mrs S Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 Beklager om jeg stjeler innlegget ditt, men lurer på om det er noen som kjenner noen solister i trondheims området?
tommeline Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 Kjenner ingen sangsolister, men vil bare tipse om å ta kontakt med musikkhøyskoler (finnes i både Oslo og Trondheim så vidt jeg vet). Der finnes det sikkert flinke sangere som er interessert i å tjene en ekstra slant.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #9 Skrevet 19. april 2005 Kjenner ingen sangsolister' date=' men vil bare tipse om å ta kontakt med musikkhøyskoler (finnes i både Oslo og Trondheim så vidt jeg vet). Der finnes det sikkert flinke sangere som er interessert i å tjene en ekstra slant.[/quote'] Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå