Gå til innhold

Gate-kart for Lillehammer. Noen som er godt kjent der?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en henvisning til en time om en ukes tid, for å undersøke øyet / synet. 

Problemet er at den klinikken som skal undersøke dette, ligger i Lillehammer-området. Der er jeg ekstremt lite kjent (for å si det mildt) og jeg har sjekket forskjellige kart-tjenester på Internett, slik at jeg skal vite littegrann om hvor jeg egentlig skal gå når jeg kommer dit. Men ved den gate-adressen som jeg har fått oppgitt, så klarer ikke jeg å finne noen skilt eller noe som viser at her holder *Navn på Klinikk" til, eller noe slikt. 

Så jeg lurer på, hvor gamle er egentlig disse kart-tjenestene på Internett? Slik det ser ut som nå, så virker det som om bygningen blir eid / drevet av Posten. Men kan disse bildene være så gamle, at Posten kan ha flyttet ut for mange år siden? Og det opplegget jeg skal til, kan ha flyttet inn ETTER at disse gate-bidene ble tatt? 

Anonymkode: 6e8f3...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en henvisning til en time om en ukes tid, for å undersøke øyet / synet. 

Problemet er at den klinikken som skal undersøke dette, ligger i Lillehammer-området. Der er jeg ekstremt lite kjent (for å si det mildt) og jeg har sjekket forskjellige kart-tjenester på Internett, slik at jeg skal vite littegrann om hvor jeg egentlig skal gå når jeg kommer dit. Men ved den gate-adressen som jeg har fått oppgitt, så klarer ikke jeg å finne noen skilt eller noe som viser at her holder *Navn på Klinikk" til, eller noe slikt. 

Så jeg lurer på, hvor gamle er egentlig disse kart-tjenestene på Internett? Slik det ser ut som nå, så virker det som om bygningen blir eid / drevet av Posten. Men kan disse bildene være så gamle, at Posten kan ha flyttet ut for mange år siden? Og det opplegget jeg skal til, kan ha flyttet inn ETTER at disse gate-bidene ble tatt? 

Kartdata oppdateres gjevnlig, bilder oppdateres vel ikke i det hele tatt omtrent. Ihvertfall hvis det er Google du bruker.

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer nok at Posten holdt til der tidligere, om det er i Tomtegata.

Anonymkode: 90915...2ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det bygget er stort så ikke bare posten som holdt til der før heller. Så er nok rett bygg/adresse. 

Anonymkode: 5b50b...c54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Posten hadde inngang der klinikken ligger nå.

Anonymkode: 41b6c...38f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer du med toget er det bare ut døra på stasjonen og ta til venstre da ser du bygget. Kommer du med bil lønner det seg å parkere på matbutikken rett over gata. Antar at inngangen er på sørsiden av postbygget.

Anonymkode: 41b6c...38f

• Liker 2
Skrevet

bildet i lenken ser du hvordan bygningen ser ut. Du ser også inngangspartiet der. Den  som har tatt bildet står med ryggen mot jernbanestasjonen. Vil tro det er ca 300 meter fra stasjonsbygningen til øyeklinikken. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ullvott skrev:

bildet i lenken ser du hvordan bygningen ser ut. Du ser også inngangspartiet der. Den  som har tatt bildet står med ryggen mot jernbanestasjonen. Vil tro det er ca 300 meter fra stasjonsbygningen til øyeklinikken. 

Det var der jeg trodde at inngangen ligger også ja. Men på de bildene jeg har sett på Internett, så var det ikke mulig å se noen plakat / skilt eller noe om at dette faktisk var den plassen jeg skulle til. Det stod bare Posten overalt, så derfor ble jeg litt usikker. 

Forhåpentligvis står det litt mer skilt inne der, om etasje og annen infomasjon....                              

AnonymBruker
Skrevet

På nettsiden står det at det ligger i tomtegata 2A, gamle posten 2. Etg. 

Kanskje greit å få sjekket synet...

Anonymkode: 136f6...1f2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...