AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Jeg har søkt om 1 bhg. Kun en. Jeg var så sikker på å få plass der, og jeg likte (og liker) ingen andre. Jeg er vel i overkant skeptisk til barnehager, og nå er jeg livredd for å ikke få den plassen. Barnet er 5 og hun går allerede i én bhg, men vi vil bytte bhg til skolekretsen. Vi beholder plassen hun har om vi ikke får denne nye. Men hva skal jeg gjøre om hun ikke kommer inn? Får svar om ikke superlenge, men tenker knapt på noe annet. Anonymkode: 769c8...84f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har søkt om 1 bhg. Kun en. Jeg var så sikker på å få plass der, og jeg likte (og liker) ingen andre. Jeg er vel i overkant skeptisk til barnehager, og nå er jeg livredd for å ikke få den plassen. Barnet er 5 og hun går allerede i én bhg, men vi vil bytte bhg til skolekretsen. Vi beholder plassen hun har om vi ikke får denne nye. Men hva skal jeg gjøre om hun ikke kommer inn? Får svar om ikke superlenge, men tenker knapt på noe annet. Anonymkode: 769c8...84f Om hun har en plass hun beholder uansett så er vel løsningen soleklar om hun ikke får plass i den ene du har søkt på....? Anonymkode: c57c8...d46 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Da får hun ikke plass, da. Dere kan stå på venteliste, men ikke så mye annet å gjøre. Anonymkode: b042e...bdb 2
Arkana Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 Det skjer jo ingenting, hun har allerede plass i barnehage så det er ikke som om hun står uten plass om hun ikke får tilbud der dere ønsker. Vi søkte også bare én barnehage til våre barn. Vi hadde på forhånd vært i kontakt med barnehagen som kunne forsikre oss om at vi var så godt som garantert plass og det fikk vi også.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Skjer da ingen forandring om hun ikke kommer inn? Anonymkode: 7dfb3...728 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå