Gå til innhold

Sex under mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Eksen hadde ikke noe imot å ha sex med meg når jeg hadde mensen. Ekstra glid sa han, haha... Klart han likte ikke å se på meg nedentil eller pikken sin som var full i blod da, men han bare unngikk den biten. :P Min nåværende nekter å røre meg nesten når jeg har mensen.. Syns det er kjipt. 😕  

Anonymkode: 8c8c6...ab4

Sånn er min samboer også. Det er faktisk veldig sårende. Trist at noen menn syns at kvinner er så ekle og frastøtende når de menstruerer. Jeg gruer meg under hele pms-perioden fordi jeg vet at mannen jeg elsker ikke engang vil ta på meg på en uke 😔

Anonymkode: 5e244...f57

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt min del med sex under mensen, men det var nok helst i mine yngre dager, da man var nyforelsket og ikke orket å vente i flere dager. Men det straffet seg som regel for meg, da jeg hadde lett for å få vonde mens-kramper. Disse kom tilbake under samleie. Så det å ha samleie da begrenset seg ofte. Måtte være veldig rolige og forsiktige for å ikke utløse smertefulle kramper.

Etterhvert orket ikke jeg mer av smerten og sølet, og holdt meg unna i de dagene jeg blødde. Nå har jeg ikke hatt det på mange år.

Anonymkode: cdfed...ca8

AnonymBruker
Skrevet

har ikke sex på andre dagen når det blør mest, men utenom det har vi bare et håndkle under. bruker også kondom hele tida så er minimalt med gris egentlig. 

Anonymkode: 1ed78...6a0

AnonymBruker
Skrevet

Mens er noe dritt.  Foretrekker damer på 50+ 🙊

Anonymkode: e5702...445

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en mann som svimte av når han så blod på kuken, så aldri mere😂😱🙈

Anonymkode: 82030...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...