Gå til innhold

Sex under mensen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som syntes det er greit å ha sex under mensen? Samboer vil ikke, og mener jeg er gal som i det hele tatt foreslo det. Er det virkelig så farlig da? Jeg tenker å ha seg litt i dusjen, det kan da umulig være så unormalt? Hva gjør dere den uka du/hun har mensen?

Anonymkode: a2b91...1a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg kommer det an på hva mannen vil og er åpen for.

Ofte føler jeg meg selv ikke superfresh i den perioden, men det spiller likevel ingen rolle når vi kommer igang

Er i mitt tredje seriøse forhold nå. Første eksen hadde ikke noe problem med sex under mens, for eks nr to var det helt uaktuelt, og nå med min nye partner lar ikke det stoppe han for å si det sånn.

Det viktigste er å ha respekt for hverandres ønsker, noen synes det er ufyselig og andre kunne ikke brydd seg mindre.

Anonymkode: 08298...373

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det går helt greit. Har hatt i dusjen og andre plasser 😊 

• Liker 1
Skrevet

Før likte jeg det ikke så da unngikk jeg det, men nå er jeg så kåt hele tiden så da bryr jeg meg ikke (litt skitten føler jeg meg , men glemmer det fort😜) , heldigvis bryr ikke mannen seg noe særlig heller

• Liker 1
Skrevet

Nei takk! 

Nøyer meg med å gi blowjob de få dagene, og har sex etterpå. Det er ubehagelig å ha sex under mensen for meg, litt vondt. Og grisete. Jeg blir litt avtent av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og jeg skjønner ikke dette med sex under mensen. Én ting er i dusjen, men alle andre steder må da bli et salig blodbad og gris og masse jobb med vasking i etterkant?! Og blodlukt! Hvis man spotter litt skjønner jeg det kan gå likevel, men spotting er ikke mensen.

Jeg har for så vidt "sex" under mensen, da jeg utfører oralsex. Men samleie er utelukket av overnevnte forklaring, i tillegg til ubehagelige mensenkramper og tendenser til diare. Mannen er helt uinteressert han også.

Anonymkode: b3f07...bab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle for meg(kvinne), og mannen bryr seg heller ikke utover at vi enten må ha oss i dusjen eller ha en håndduk i senga. Men kan skjønne de som opplever ubehag under menstruasjonen(det har ikke jeg) ikke ønsker sex, eller har svært kraftige blødninger at det kan bli problematisk. Men tror det er noe man må bli enig om i lag på forhånd. Jeg hadde en venninne som tok med seg en kar hjem i fylla, glemte at hun hadde mensen. Det viste seg at han ikke tåle å se blod og gikk i gulvet med et brak:P

Anonymkode: 863e1...b9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2-3 dager jeg blør mye, og da synes jeg det blir for mye styr ut av det, men ellers har verken jeg eller mannen problemer med litt blod. 

Er jeg vanvittig kåt de dagene jeg blør mye er det de eneste gangene jeg tar initiativ til analsex. Det er en nødløsning. 

Anonymkode: 8cf4b...92a

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt annpå hvor mye jeg blør, men ja til sex under mensen.  Blir skikkelig kåt den uka.  

Anonymkode: a3796...d6e

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er utrolig barnslig med voksne menn som er redde for litt blod? Altså som sikkert mange gjør inkludert meg selv, har sex i dusjen da det er bedre enn å møtte tenkte på blodsøl i senga og at det blir litt styr. Det er ikke vanskeligere enn å ha et håndkle under dere i senga, eller som sagt å ha sex i dusjen. 

Eller å bare vente til mensen er over, folk klarer vel å holde seg unna sex i 4-7 dager uten å gå på veggen om dere likevel er i et forhold og har regelmessig sex? 

Anonymkode: c9fa3...31a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir alltid kåt under mensen. Men sex er uaktuelt.  Blør som en foss i 3 dager så det ville blitt et blodbad uten like. 

Anonymkode: be92c...f22

AnonymBruker
Skrevet

Er mann og syntes ikke det gjør noe. Litt pirrende innimellom også😂

Anonymkode: fdf0c...668

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan gjerne har det de dagene jeg har lite blødning eller i dusjen, og jeg brukte det med eksen. Min samboer tør nesten ikke gi med en klem når jeg har mensen, haha. Så det er forskjell på folk... 

Anonymkode: b3289...415

Skrevet (endret)

Jeg og min eks hadde samleie hver gang jeg hadde mensen da jeg ble veldig kåt under mensen 😂 Vi hadde det mye i dusjen da jeg syntes det varme vannet gjorde noe med sexen som var deilig, men hadde det også i sengen. Opplevde bare 1 gang i løpet av litt over to år at han hadde blod på penis når vi var ferdig, å opplevde 1 gang at jeg blødde i senga. Nå har ikke jeg «heavy flow» ellers heller, men føler blodet stopper litt under sex. 

Endret av marna6620
Skrevet

For min del er det helt uaktuelt å skulle ha samleie i den perioden da det for meg er veldig turn-off med blod. En kan jo tenke seg hvordan en selv tenker det ville vært å ha analsex med noen du vet er dårlig i magen akkurat da, om det ellers er vanskelig å forstå. Så kan man heldigvis gjør andre ting sammen i den preioden da :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dumpet en mann hvis han ikke var med på sex når jeg har mensen. Lever jo i et i-land der man har lett tilgang til både vann og såpe, så mensen er ingen grunn til å gå i sølibat noen dager. De dagene jeg blør veldig mye bruker jeg soft tamponger. De andre dagene bruker jeg et brettet håndkle under stumpen. :) 

Hvis jeg har ONS bruker jeg soft tamponger. Gidder ikke fortelle de at jeg har mensen. Har fortsatt til gode å møte noen som kan klarer å kjenne tampongen når de ikke har hatt sex med meg uten. 

Anonymkode: ce4bd...fac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

For min del er det helt uaktuelt å skulle ha samleie i den perioden da det for meg er veldig turn-off med blod. En kan jo tenke seg hvordan en selv tenker det ville vært å ha analsex med noen du vet er dårlig i magen akkurat da, om det ellers er vanskelig å forstå. Så kan man heldigvis gjør andre ting sammen i den preioden da :) 

Altså ... Blod og avføring er ikke sammenliknbart.

Glad for at kjæresten min ikke lar seg stoppe av litt blod. 

Anonymkode: 80d78...32e

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså ... Blod og avføring er ikke sammenliknbart.

Glad for at kjæresten min ikke lar seg stoppe av litt blod. 

Anonymkode: 80d78...32e

Joda, det meste er sammenlignbart ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ofte en del smerter, og blør veldig godt de første dagene. Føler meg heller ikke spesielt fresh under mensen. De siste par dagene kunne kanskje gå an, men før det er sex totalt uaktuelt.

Anonymkode: 14243...673

AnonymBruker
Skrevet

Eksen hadde ikke noe imot å ha sex med meg når jeg hadde mensen. Ekstra glid sa han, haha... Klart han likte ikke å se på meg nedentil eller pikken sin som var full i blod da, men han bare unngikk den biten. :P Min nåværende nekter å røre meg nesten når jeg har mensen.. Syns det er kjipt. 😕  

Anonymkode: 8c8c6...ab4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...