AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Hadde du gått for en en (natt) annen hver helg jobb? Anonymkode: 15c60...d73
Sirah Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Om det var den jobben jeg kunne få så ja Jeg fungerer dårlig på natten, så det hadde ikke vært min drømmejobb. Men om valget var den jobben eller sulte foran brødboksen så hadde jeg tatt den.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Niks. Jobbet annenhver helg før og det er ALT for mye for meg. Følte jeg «aldri» hadde frihelg. 3. Hver er rikelig ofte nok syns jeg Anonymkode: 2dfa5...76f 1
stan Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 Det kommer an på hvordan livet ditt ellers er. Jeg jobbet mye helger før jeg fikk barn, tjente bra, samt at det ga meg muligheten til å avspasere hverdager. Da var det en god ordning for meg. Nå, med familie og andre jobbmuligheter frister det lite.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 Jeg hadde lett tatt den, uansett hvor mye eller lite jeg jobbet fra før. Er jo oppe hele natta i helgen uansett. Kunne like gjerne tjent noen cash. Anonymkode: 5da01...2a7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Kommer litt an på hva slags jobb det er, men i mange tilfeller: Ja, det hadde jeg nok. Med faste skift har man mer eller mindre garantert fri når man ikke er på vakt, noe som på mange måter hadde vært en befrielse. Med daglig kontorjobb i bransjen jeg er i nå vet jeg aldri når jeg kan ta ferie før noen dager i forveien, noe som gjør planlegging av hverdagen vanskelig. Ja, det kan være slit og jobbe skift og særlig natt, men folk i skiftyrker glemmer at det er en stor fordel å ha fastsatt arbeidstid (og jeg har prøvd både skift og kontorjobb tidligere, så har sammenligningsgrunnlag) i stedet for arbeidstid opptil 7 dager i uken man - søn, hver eneste uker i året. Anonymkode: a7ba5...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå