AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Vet ikke hvor jeg skulle plassere denne tråden, men er det noen som har tips til en koselig café i Lillestrøm sentrum hvor et begynnende kjærestepar kan spise lunsj en formiddag og få sitte behagelig og litt i fred og ikke midt i bråk og med masse andre mennesker? Anonymkode: 20ca2...655
Mari Y Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 På 25.3.2019 den 16.06, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvor jeg skulle plassere denne tråden, men er det noen som har tips til en koselig café i Lillestrøm sentrum hvor et begynnende kjærestepar kan spise lunsj en formiddag og få sitte behagelig og litt i fred og ikke midt i bråk og med masse andre mennesker? Anonymkode: 20ca2...655 http://xn--visitlillestrm-2qb.no/index_uteliv.html Var det eneste jeg fant.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Det er da stappfullt av slike i lillestrøm. Google cafe og lillestrøm og se på anmeldelsene. Anonymkode: 4b0d0...592
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 14 hours ago, Mari Y said: http://xn--visitlillestrm-2qb.no/index_uteliv.html Var det eneste jeg fant. ikke oppdatert, flere steder på listen har ikke eksistert på over ett år. Jeg ville vurdert Pikene på Hjørnet eller Pikene på Torvet eller Casa Mia. Fratelli og Mirabel kan også være aktuelt. Anonymkode: 948a6...968 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #5 Skrevet 28. mars 2019 Hehehe, vårt første date var over en kaffe/kakao på pikene på hjørnet! Men oppdaget at det var like før stengetid, så vi gikk en tur på elvepromenaden, veldig koselig Anonymkode: 1ed24...282
Renate79 Skrevet 28. mars 2019 #6 Skrevet 28. mars 2019 Mirabel og Casa Mia synes jrg er hyggeligere enn begge pikene-kafeene, men de er mer restauranter..s
-Missi- Skrevet 28. mars 2019 #7 Skrevet 28. mars 2019 Jeg synes garcon ved stasjonen er et hyggelig sted, har hatt noen fine kaffe dates der. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #8 Skrevet 29. mars 2019 vel jeg sliter med en som har spurt far´om min hånd men som flaker hver eneste jævla gang HAAAAN spør om å møtes under BESTEMTE dager HAN FORESLÅR, men fyker det opp ved å ikke følge opp. Og vi har kjent hverandre i 6 mnd. Det er GALSKAP. Og nå - for å få oppmerksomhet driver han og kommenterer ting jeg legger ut og ber meg om å adde han igjen på snap og face (ja jeg hadde slettet han som konsekvenser for all shadynessen jeg opplever ved han) Men jeg lar være å svare. Han har ringt kun 4 ganger ila en hel uke når vi ellers er vandt til å snakke daglig sammen. Dette er helt sinnsykt. er lei meg og nesten litt deprimert. pluss at jeg er sliten og drittlei jobben. bitches everywhere for no reason, enda jeg gjør en utmerket jobb da butikken så ut som et rasshøl før jeg begynte. #ClappingMyShoulder Anonymkode: 4d375...98d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 Er det romantisk date er jo Egon perfekt ligger en i Storgata. Anonymkode: f8c97...44b 1
Sinsiew Skrevet 29. mars 2019 #10 Skrevet 29. mars 2019 Pikene cafeene? Eventuelt Chi. Nen det er jo restaurant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå