AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 hva kan være grunnen til at samværet opphører? Hvilke grunner ligger til sikte om retten vedtar at samvær skal opphøres og kontakt med biofamilie skal kuttes? Anonymkode: a5766...6d4
Gjest BearMama Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Kommer an på situasjonen og hva som har skjedd. Jeg gikk selv til sak så min mor mistet omsorgen for meg.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 At fosterforeldre vil adoptere og det er liten sannsynlighet for at barnet skal tilbake til biologiske foreldre. Anonymkode: 56450...ef7
Rotemor Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: At fosterforeldre vil adoptere og det er liten sannsynlighet for at barnet skal tilbake til biologiske foreldre. Anonymkode: 56450...ef7 Ignorer dette. Adopsjon har ingenting med saken å gjøre. Dette er ikke USA. Men årsakene henger sammen med historien til fosterbarnets biologiske familie for øvrig. Dumt å spekulere i. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 Sannsynligvis kan du gå ut ifra at barnet enten ikke ønsker samvær, at foreldrene forsøker å ødelegge relasjon mellom barn og fosterforeldre eller (mest sannsynlig årsak) barnet får sterke reaksjoner før eller etter samvær pga retraumatisering. Hvis barnet f.eks. går i regress, tisser på seg, kaster opp, blir kjempemessig eller andre ting kan det være tegn på at det er mer skadelig enn heldig for barnet å ha samvær med foreldrene sine. Så må alle reaksjoner og uttalelser fra barnet selvsagt sees i lys av årsaken til at foreldrene mistet omsorgen i utgangspunktet. Anonymkode: ad8c0...4ab 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå