Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har bursdag til helgen og vil gjerne gjøre noe gøy! Jeg har ikke mange venner og i frykt for at de få jeg har skulle legge andre planer, spurte jeg dem om de ville møtes på dagen min. Har dere forslag til noe morsomt vi kan finne på? Jeg blir 22, og vi er tre stykker. 

Anonymkode: 2abbf...345

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har bursdag til helgen og vil gjerne gjøre noe gøy! Jeg har ikke mange venner og i frykt for at de få jeg har skulle legge andre planer, spurte jeg dem om de ville møtes på dagen min. Har dere forslag til noe morsomt vi kan finne på? Jeg blir 22, og vi er tre stykker. 

Anonymkode: 2abbf...345

Ut å spise, kino eller byen kanskje? Ikke føl deg dum fordi du har få venner. Det er flere av de som har få enn mange.

håper du får en fantastisk dag!!❤️

Anonymkode: 14f46...6c5

• Liker 3
Skrevet

Kino, teater, konsert, bowling osv. Så kanskje middag. På byen eller hjemme. Det har jo litt å si hva dere er interessert i og hvor mye penger dere vil bruke. Det er jo også veldig hyggelig å bare være hjemme med litt enkel mat og vin. Kanskje ha klar en film om du er usikker på om praten kommer til å gå lett eller ikke. Det blir helt sikkert en bra kveld uansett! Etter min mening er slike kvelder best når det ikke er så mange der. Gratulerer på forskudd!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brettspill, mimelek, quiz, skattejakt i parken. 

Anonymkode: 375da...9e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nylig 30. Inviterte min lille vennekrets på 6stk ut på byen. Ingen kunne, pga jobb og dårlig råd. Til og med typen tok på seg senvakt. Får ikke gjort noe med det. "Vi får ta det igjen." Akkurat som man kan "ta igjen" en bursdag..

Anonymkode: bbc92...906

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...