Gå til innhold

Misjon for islam tar av i Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har lagt merke til dette, eller er det Storhaug som farer med fake news?

https://www.rights.no/2019/03/misjon-for-islam-tar-av-i-norge/

Mange undrer seg i disse dager hva som er på gang fra islams rekker. Folk i ulike deler av landet mottar nemlig "reklame" for islam i postkassene sine. Det handler om "dawa", misjonering for islam.

Jeg har også fått denne i postkassa for få dager siden, og flere har henvendt seg til HRS og fortalt om det samme. Fra Nesodden ved Oslo til Lesja øverst i Gudbrandsdalen, skriver folk til oss om hva de fant i posten sin. Mange undrer seg: Hva er det som foregår? – Er det en landsdekkende kampanje de har gående?

Anonymkode: 00440...961

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rights er vel ikke egentlig en veldig troverdig kilde?

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Mari Y said:

Ikke mindre troverdig enn VG f.eks.

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, kjell-valborg skrev:

Ikke mindre troverdig enn VG f.eks.

Samme det. Poenget er at det er ikke en kilde jeg ville ha gått god for, akkurat.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Mari Y skrev:

Neida, hele Østlandet lyver antagelig om at de fikk flyeren i posten. Jeg fikk den også. Jeg er for ytringsfrihet, men syns at religiøse samfunn burde greie seg selv økonomisk sett. Jeg har indirekte finansiert denne uønskede propagandaen som havnet i min postkasse.

Anonymkode: f0327...12d

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neida, hele Østlandet lyver antagelig om at de fikk flyeren i posten. Jeg fikk den også. Jeg er for ytringsfrihet, men syns at religiøse samfunn burde greie seg selv økonomisk sett. Jeg har indirekte finansiert denne uønskede propagandaen som havnet i min postkasse.

Og hva stod det der? Jeg tviler ikke på at HRS overdriver denne saken så til grader for det det er verdt.

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Mari Y skrev:

HRS er selvsagt en troverdig kilde.

• Liker 7
Skrevet
44 minutter siden, Mari Y said:

Samme det. Poenget er at det er ikke en kilde jeg ville ha gått god for, akkurat.

Går du god for VG? Dagbladet? Klassekampen? TV2? Se og hør?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Husholdning1 skrev:

HRS er selvsagt en troverdig kilde.

HRS blir støtt og stadig tatt i løgn og usannheter, så nei, det er de ikke. Høyreekstremister skyr ingen midler for å oppnå målet sitt tydeligvis.

Anonymkode: af801...3c0

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HRS blir støtt og stadig tatt i løgn og usannheter, så nei, det er de ikke. Høyreekstremister skyr ingen midler for å oppnå målet sitt tydeligvis.

Nei, det blir de ikke.

HRS har for øvrig nada med høyreekstremisme å gjøre.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å poengtere noe så er jo ikke akkurat vg nrk dagbladet osv særlige troverdige heller.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Litt som VG da.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Mann1979 skrev:

Litt som VG da.

Ikke i nærheten av som VG. VG driver for mye diktning, og for lite journalistikk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som "tar" de høyreekstreme i løng og usannheter er de venstreekstreme, din kunnskapskilde.

Anonymkode: 9f3ff...870

• Liker 3
Skrevet

Sånn går det. Når vi avkristener Norge. Det er ikke mer å si. Vg bare formidler 🙂

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, SoWhat? skrev:

Sånn går det. Når vi avkristener Norge. Det er ikke mer å si. Vg bare formidler 🙂

Er for å avkrisne Norge men ikke om det resulterer i muslimeringen.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Mari Y skrev:

Og hva stod det der? Jeg tviler ikke på at HRS overdriver denne saken så til grader for det det er verdt.

Det står akkurat det som det står i den. Den er jo avbildet i linken!

Ahmadiyya.jpg

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, SoWhat? said:

Sånn går det. Når vi avkristener Norge.

Kristendommen har en gang for omtrent 1000 år siden også en inntrenger. Så hvorfor kan ikke islam ta over nå? Dog, egentlig burde vi gå tilbake til den gamle åsatruen. Den er den originale nordiske religionen.

Anonymkode: 00440...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...