AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Hva hadde du blitt mest glad for? Gave til babyen, noe til deg som du trenger etter fødsel? Anonymkode: d051b...6f7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Er det første babyen eller har mor barn fra før? Min erfaring er at første gang både trenger man mer, og synes det er veldig kjekt og spennende med babyting. Har man barn fra før derimot, vil jeg anbefale at man går sammen og spleiser på spa eller noe annet egentid/egenpleie til den vordende mor. Anonymkode: 28e7b...c2c 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det første babyen eller har mor barn fra før? Min erfaring er at første gang både trenger man mer, og synes det er veldig kjekt og spennende med babyting. Har man barn fra før derimot, vil jeg anbefale at man går sammen og spleiser på spa eller noe annet egentid/egenpleie til den vordende mor. Anonymkode: 28e7b...c2c Enig!! Anonymkode: 08715...398 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #6 Skrevet 25. mars 2019 Det er første gang, så kanskje hun ønsker noe til babyen? Anonymkode: d051b...6f7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #7 Skrevet 25. mars 2019 Ullteppe fra Lillelam 💕🤗🦄 Anonymkode: f8414...71a 3
Frostrose Skrevet 25. mars 2019 #8 Skrevet 25. mars 2019 Jeg ville spurt mannen om de trenger noe. Vi fikk alt vi ikke hadde:babycall, badebalje, ullpledd, babynest, gulpekluter og tynn bilpose. Det var helt supert for oss som hadde mye klær 😊 En venninne som fikk baby på samme tid hadde kjøpt alt utstyr, men manglet klær. 1
sjokomelk Skrevet 25. mars 2019 #9 Skrevet 25. mars 2019 Spør barnefar hva de trenger/ønsker seg. Det er mange som har en liste over hva som gjenstår å kjøpe inn. Ulldress m/tilbehør fra Lillelam er veldig populært, men selvfølgelig se an årstiden babyen kommer på mtp størrelser. Det er ikke like stort behov for ull i nyfødt-størrelse hvis ungen kommer midt på sommeren... Jeg har ofte gitt en type kurv, med litt forskjellig til både mor og baby, med ammeinnlegg i ull, kremer, babygreier, eplebobler (uten alkohol selvfølgelig) og andre ting som kommer godt med i tiden før og etter den lille kommer til verden. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #10 Skrevet 25. mars 2019 Elastisk bæresjal (gjerne merket Aldoria). Har gitt det flere ganger, alltid like stor suksess 💕 Anonymkode: b325c...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #11 Skrevet 25. mars 2019 Gallesåpe og multimam kompresser 😅 Anonymkode: 5c9d5...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #12 Skrevet 26. mars 2019 Litteratur om bleieslutt. Anonymkode: a85ca...0fc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #13 Skrevet 26. mars 2019 Du skriver ikke noe om ønsket prisklasse, ei heller om din relasjon til den kommende mor. Det hadde vært fint for å kunne gi bedre forslag. Det finnes mange flotte og rimelige pekebøker i kartong i bokhandlerne. Det finnes også bade-bøker (små bøker, de er nok i lekebutikker, som barnet kan holde på mens det blir badet). Bokhandlere, i alle fall store som ARK, har også "minne-kort" der man samler minneverdige øyeblikk/milepæler fra barnets første år i en boks. Det er sånt som mammaer pleier å sette pris på. Personlig hadde jeg blitt mest glad for en babygym i spreke farger. hvis det var meg som var mottageren. Men det kan også hende de tenker å kjøpe det selv, så sjekk med faren. Anonymkode: 3eba7...524 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #14 Skrevet 26. mars 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Litteratur om bleieslutt. Anonymkode: a85ca...0fc Det tar gjerne 3 år + - fra babyen er født (som ikke har skjedd enda) til det skjer. Så det hadde ikke jeg gjort, hadde jeg vært ts. Anonymkode: 3eba7...524 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #15 Skrevet 26. mars 2019 Hjemmevelvære/hjemmespa hadde vært tingen. Ting til barnet handler man ofte selv eller får av familie. Anonymkode: c6d73...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå