Gå til innhold

Hva er beste gave å gi til babyshower?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du blitt mest glad for? Gave til babyen, noe til deg som du trenger etter fødsel?

Anonymkode: d051b...6f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det første babyen eller har mor barn fra før?

Min erfaring er at første gang både trenger man mer, og synes det er veldig kjekt og spennende med babyting. Har man barn fra før derimot, vil jeg anbefale at man går sammen og spleiser på spa eller noe annet egentid/egenpleie til den vordende mor. :)

Anonymkode: 28e7b...c2c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dusjsåpe?

Anonymkode: 4cb2b...b5d

Gjest BearMama
Skrevet

Gavekort på spa🙌🙌🙌

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det første babyen eller har mor barn fra før?

Min erfaring er at første gang både trenger man mer, og synes det er veldig kjekt og spennende med babyting. Har man barn fra før derimot, vil jeg anbefale at man går sammen og spleiser på spa eller noe annet egentid/egenpleie til den vordende mor. :)

Anonymkode: 28e7b...c2c

Enig!! 

Anonymkode: 08715...398

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er første gang, så kanskje hun ønsker noe til babyen?

Anonymkode: d051b...6f7

AnonymBruker
Skrevet

Ullteppe fra Lillelam 💕🤗🦄

Anonymkode: f8414...71a

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville spurt mannen om de trenger noe. Vi fikk alt vi ikke hadde:babycall, badebalje, ullpledd, babynest, gulpekluter og tynn bilpose. Det var helt supert for oss som hadde mye klær 😊 En venninne som fikk baby på samme tid hadde kjøpt alt utstyr, men manglet klær. 

• Liker 1
Skrevet

Spør barnefar hva de trenger/ønsker seg. Det er mange som har en liste over hva som gjenstår å kjøpe inn. Ulldress m/tilbehør fra Lillelam er veldig populært, men selvfølgelig se an årstiden babyen kommer på mtp størrelser. Det er ikke like stort behov for ull i nyfødt-størrelse hvis ungen kommer midt på sommeren...
Jeg har ofte gitt en type kurv, med litt forskjellig til både mor og baby, med ammeinnlegg i ull, kremer, babygreier, eplebobler (uten alkohol selvfølgelig) og andre ting som kommer godt med i tiden før og etter den lille kommer til verden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elastisk bæresjal (gjerne merket Aldoria). Har gitt det flere ganger, alltid like stor suksess 💕

Anonymkode: b325c...1ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gallesåpe og multimam kompresser 😅

Anonymkode: 5c9d5...1a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litteratur om bleieslutt. 

Anonymkode: a85ca...0fc

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver ikke noe om ønsket prisklasse, ei heller om din relasjon til den kommende mor. Det hadde vært fint for å kunne gi bedre forslag.

Det finnes mange flotte og rimelige pekebøker i kartong i bokhandlerne. Det finnes også bade-bøker (små bøker, de er nok i lekebutikker, som barnet kan holde på mens det blir badet). 

Bokhandlere, i alle fall store som ARK, har også "minne-kort" der man samler minneverdige øyeblikk/milepæler fra barnets første år i en boks. Det er sånt som mammaer pleier å sette pris på.

Personlig hadde jeg blitt mest glad for en babygym i spreke farger. hvis det var meg som var mottageren. Men det kan også hende de tenker å kjøpe det selv, så sjekk med faren.

Anonymkode: 3eba7...524

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Litteratur om bleieslutt. 

Anonymkode: a85ca...0fc

Det tar gjerne 3 år + - fra babyen er født (som ikke har skjedd enda) til det skjer. Så det hadde ikke jeg gjort, hadde jeg vært ts.

Anonymkode: 3eba7...524

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmevelvære/hjemmespa hadde vært tingen. Ting til barnet handler man ofte selv eller får av familie. 

Anonymkode: c6d73...d4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...