Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

helvetes mødre og følelsene deres!!! Helvetes egoisme er det, at særlig dørtrene nærmest ikke skal få lov til å leve bare fordi mor er redd for at det skal skje dem noe.

Anonymkode: b6426...912

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Anonymkode: ee508...ae6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje moren din vet en ting eller to som du kanskje ikke forstår helt selv enda.

Anonymkode: f7d68...243

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å bli overbeskyttende ovenfor min datter, prente inn i hodet hennes at mamma vet best, alltid! 😄♥️

Nok tullinger der ute som hun bør beskyttes fra. 

Anonymkode: ebaba...158

• Liker 2
Gjest månedrømmer
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

helvetes mødre og følelsene deres!!! Helvetes egoisme er det, at særlig dørtrene nærmest ikke skal få lov til å leve bare fordi mor er redd for at det skal skje dem noe.

Hvor gammel er du og hva får du ikke lov til

Gjest theTitanic
Skrevet

Det aner meg allerede at din mor har rett...

Skrevet

Hvor gamle er døtrene da? 13 år?

Skrevet

Fordi mamma vet best ❤

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og ellers så har du det bra?

Anonymkode: 6d670...64f

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Meadow skrev:

Fordi mamma vet best ❤

Hvorfor poster alltid mødre hjerter?  Og støtter hverandre i "mamma vet faktisk best"  jeg angrer på at jeg har hørt på henne jeg. Jeg synes mødre er så teite. De skal alltid støtte andre mødre for Ingen har det verre enn en mor som har barn som tar det og det valget.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å bli overbeskyttende ovenfor min datter, prente inn i hodet hennes at mamma vet best, alltid! 😄♥️

Nok tullinger der ute som hun bør beskyttes fra. 

Anonymkode: ebaba...158

Ja selvfølgelig er det datter som må beskyttes. Sønner klarer seg jo selv. Mens kvinnfolk må beskyttes. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor poster alltid mødre hjerter?  Og støtter hverandre i "mamma vet faktisk best"  jeg angrer på at jeg har hørt på henne jeg. Jeg synes mødre er så teite. De skal alltid støtte andre mødre for Ingen har det verre enn en mor som har barn som tar det og det valget.. 

Har du lyst til å fortelle om hva problemet ditt er og hvor gammel du er?

Anonymkode: 5206d...45b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt?? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lyst til å fortelle om hva problemet ditt er og hvor gammel du er?

Anonymkode: 5206d...45b

25

Nei, plutselig var det så farlig hvem jeg dater. Hun kjenner ikke fyren så det er ikke det at det er dårlig rykte på han. 

AnonymBruker
Skrevet

Se her ja, et tekstbok eksempel på hvorfor gutter er lettere å ha med å gjøre enn jenter. 

Ref til tråden om at kvinner ønsker seg døtre. 

Men ts, hva er det du ikke får lov til? Og hvor gammel er du?

Anonymkode: 966c2...08f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt?? 

At mødre alltid liker å tro at de vet best. Støtter hverandre uansett om de har rett eller galt. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

25

Nei, plutselig var det så farlig hvem jeg dater. Hun kjenner ikke fyren så det er ikke det at det er dårlig rykte på han. 

På tide å slutte å bry seg hva mora di sier

Anonymkode: 6a411...d75

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At mødre alltid liker å tro at de vet best. Støtter hverandre uansett om de har rett eller galt. 

Av erfaring så kan jeg si at mødre faktisk som oftest har rett. De har levd lengre enn deg, og har opplevd mer enn deg. Så som oftest så vet de hva som er best.

men om du er 25 år, så burde du ha vært voksen nok til å skjønne dette for flere år siden.

• Liker 4
Skrevet

Mamma skal være best. Ingen elsker deg så mye som henne ❤️ men klart de kan være irriterende. Ikke minst da gjør de en bra jobb! Irriterende mødre er lik "vi gjør jobben vår" Sånn er det jo. Mødre er det beste. Og fedre. Å være forelder er ikke lett. Men det er dem du ringer når alt er vanskelig.<3 

MEN. De er ikke perfekte. Det er de ikke. 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Meadow skrev:

Fordi mamma vet best ❤

Det forteller jeg datteren min også, og de senere årene har hun blitt mer enig 😁

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...